SiggenK Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Er ikke heeelt kompetent på bilstereo, så ber om råd på følgende sub m/forsterker: 12" Rocktool punch 600w peak 300w RMS Forsterkar: Legacy 300w -> 2/OHM Prisen er 1500,- inkl. kabler. Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the joker Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 jeg har aldri hørt om den jeg men det kommer jo helt ann på hva du er ute etter, men den er sikkert grei til og få litt mere mørk/dunk i bilen.. bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Ingen bilder desverre! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ingen som vet noe? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Rocktool punch? Sikker på at det ikke er Rockford Punch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 Jo, har tenkt tanken selv.. Var søsken barnet mitt som spurte om jeg kunne sjekke om dette var noe tess! Men hadde aldri hørt om Rocktool så tenkte jeg kunne spør mej litt rundt.. Rockford Punch er jo kjent! Liker du Rockford da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Hvis det heter Rocktool MÅ det være noe drit,alle jallamerker heter som regel noe likt som de bra merkene. Jeg har jobbet i bransjen i mange år og solgte engang Legacy, glem det merket-er helt for jæ.... dårlig! Hvis du skal kjøpe sterker i denne prisklassen,kjøp heller en brukt av kjent merke og IKKE "skrytewatt". RMS i 4.ohm er nok det aktuelle for deg-men ikke bry deg for mye om watt,en sterker på 100watt RMS gir ofte mer enn et ukjent merke på "1000watt". Sjekk heller hva utsalgsprisen som ny var. Og husk at watt teller lite, OG hvor mye strøm den drar teller MYE. En forsterker med 20.amp. sikring klarer med enkel hoderegning ikke å levere 500watt!! KJØP KJENT MERKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 OK =) takker ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Jo, har tenkt tanken selv..Var søsken barnet mitt som spurte om jeg kunne sjekke om dette var noe tess! Men hadde aldri hørt om Rocktool så tenkte jeg kunne spør mej litt rundt.. Rockford Punch er jo kjent! Liker du Rockford da? Joda, har en Punch stage 3 12". Spiller bra den, dypt og fint Har vært fornøyd med den helt til nå nylig da jeg fant en sprekk i gummien, men får ny på garantien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 hihihihihihihi, de er heimespøtta akkurat som fubu paco and the same everyday shit!!!!!!!! jalla jalla, hold deg til pioneer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå