Dalern Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 come on Må da være noen som kan bruke disse til noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Og forresten,er ikke noe "biltema" skinn på den. Er noe han som hadde de før meg har fått folk til og sette på =) Hvis noen er intr kan jeg ta pusse litt på dem og ta noen flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 om det lar seg gjøre å sende de nordover, og om de ikke er så ille som de ser ut på det bildet så er jeg litt interresert Syns ikke disse vanlige stolene er noe særlig å skryte av... regner med det er "litt" bedre innstillingsmuligheter på disse sportsstolene? Når du sier trukket i skinn, vil det si at det er trekk som ligger over originale trekkene, eller er de freshet opp ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 er d originalt stoffsete under skinntrekkene? er du ifra Åmot i Telemark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 er d originalt stoffsete under skinntrekkene?er du ifra Åmot i Telemark? Ja, det orginale sitter under ja! Må desverre skuffe deg der, Åmot "ved" drammen gitt :\ \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 om det lar seg gjøre å sende de nordover, og om de ikke er så ille som de ser ut på det bildet så er jeg litt interresert Syns ikke disse vanlige stolene er noe særlig å skryte av... regner med det er "litt" bedre innstillingsmuligheter på disse sportsstolene?Når du sier trukket i skinn, vil det si at det er trekk som ligger over originale trekkene, eller er de freshet opp ordentlig? Jeg vet at bildet suger. Men tatt i betraknig at jeg har bært de med meg og sånt, så har det skinnet vridd seg da. Så det ser ikke så ille ut når man retter det opp litt=) Skal ta ett nytt bilde av de, rette de opp litt. Var så forbanna kaldt når jeg var ute att. Varmere dager nå Er det vanlige innstillingen, som det er på alle de orginale sporstolene til e30. Puta forran ved låra du kan ta inn og ut,vippe stolen (både sete og rygg på en gang) for og sitte bedre, og alt det andre vanlige=) Vanskelig og forklare \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 skjønner Men ta noen bilder av de i presentabel stand, kanskje uten trekket på også? Om det ikke er for mye bry... Om du skal ha flere tusen for de er det ikke noen vits da JEG ikke kommer til å blakke meg for de ;O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
getribe Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 el satanical, blir dte ikke litt teit med 86 mønster i facelift bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 sleng ut et noe bedre bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 mulig det blir teit ja, men tenkte mest for å få ett skikkelig bilde av de Var veldig vanskelig å se standen på stolen ut fra det bildet der, det så ivertfall ikke spesielt bra ut for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Ja ser greie ut de.. blått stoff under? Mørkeblått ? Bor bare 1,5time unna drammen, tar ikke lange stunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Så hvor mye skal du ha for de? bor like ved deg så jeg skulle gjerne undersøkt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ja ser greie ut de.. blått stoff under? Mørkeblått ? Bor bare 1,5time unna drammen, tar ikke lange stunden Er det blå stoffet under ja! Har ikke kikket så nærme på det. Men det er blått ihvertfall =) \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Så hvor mye skal du ha for de? bor like ved deg så jeg skulle gjerne undersøkt dem. kom med bud=) \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå