RenZor Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Forslag til hvor jeg får kjøpt billige sommerdekk? (Trondheim). De jeg har fra før er 225/50/16. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Wheelie! Men internett siden dems funker ikke som den skal nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 dekk ekspress, interdekk er to forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 http://www.dekkonline.com/start.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 er det noen som har erfaring med dekkonline.com her inne eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Hvilket merke er å anbefale? Dunlop? Bridgestone? Nokian? etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Kjørte 225/40 på 18" 8.5 felg i fjor.. det subba litt når jeg svinget med full bil.. regner med det går greit å gå ned til 215? 38 inpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Noen som har erfaringer med "Linglong" har disse i 225/45-17 De betalte eg 990,- per stk for, syns det var en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Hvilket merke er å anbefale? Dunlop? Bridgestone? Nokian? etc.. Dunlop og Nokian sommerdekk har jeg ingen erfaring med. Når jeg kjøpte mine 18" hjul sto det Bridgestone på de. Byttet til Kumho(fikk jo god pris) for 2 år siden, men syns feste på de er vesentlig dårligere enn Bridgestone . Tror nok det blir Bridgestone neste gang igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomkleven Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Linglong??? 990 pr. dekk hørtes dyrt ut, hvis dette da ikke er noen veeldig bra "billig-dekk". Federal koster jo rett under 900 kr. pr. dekk, og disse har veldig bra feste! (225-45-17) Vet ikke helt hvordan slitestyrken er, men tror de skal være rimelig bra?... Noen som vet noe om hvor lenge de holder? De jeg fikk med bilen var rimelig nedslitt, pga. feil dekktrykk, men tror det blir Federal igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 snevert utvalg i 225/60/15 marangoni har vært bra til rimelig pris synes jeg,men får dem ikke i min dimm... tør vel ikke satse på de billigste dekka så må vel bla opp 4lapper for nye dekk - eller tyne en sesong til ut av de jeg har hva betyr 96w og 96v osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hvilket merke er å anbefale? Dunlop? Bridgestone? Nokian? etc.. Dunlop og Nokian sommerdekk har jeg ingen erfaring med. Når jeg kjøpte mine 18" hjul sto det Bridgestone på de. Byttet til Kumho(fikk jo god pris) for 2 år siden, men syns feste på de er vesentlig dårligere enn Bridgestone . Tror nok det blir Bridgestone neste gang igjen . Det er faktisk KUMHO som står på sommerfelgene nå, men de synger på siste verset. Tror kanskje jeg går for bridgestone, goodyear eller noe slikt. Synes "no-name" dekk er litt skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 hva betyr 96w og 96v osv? tallet er en belastningskode, og tallet 96 sier at dekket tåler 710kg bokstaven er et hastighetssymbol, og v betyr at dekket er godkjent for hastigheter opp til 240 km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burgman Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 http://www.tevodekk.no/default.aspx?Dep ... oryIndex=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå