Gå til innhold

Billige sommerdekk?

RenZor
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilket merke er å anbefale? Dunlop? Bridgestone? Nokian? etc..

Dunlop og Nokian sommerdekk har jeg ingen erfaring med. Når jeg kjøpte mine 18" hjul sto det Bridgestone på de. Byttet til Kumho(fikk jo god pris) for 2 år siden, men syns feste på de er vesentlig dårligere enn Bridgestone :? .

Tror nok det blir Bridgestone neste gang igjen :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linglong??? 990 pr. dekk hørtes dyrt ut, hvis dette da ikke er noen veeldig bra "billig-dekk".

Federal koster jo rett under 900 kr. pr. dekk, og disse har veldig bra feste! (225-45-17) Vet ikke helt hvordan slitestyrken er, men tror de skal være rimelig bra?...

Noen som vet noe om hvor lenge de holder? De jeg fikk med bilen var rimelig nedslitt, pga. feil dekktrykk, men tror det blir Federal igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snevert utvalg i 225/60/15 :cry:

marangoni har vært bra til rimelig pris synes jeg,men får dem ikke i min dimm... tør vel ikke satse på de billigste dekka så må vel bla opp 4lapper for nye dekk - eller tyne en sesong til ut av de jeg har :roll:

hva betyr 96w og 96v osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket merke er å anbefale? Dunlop? Bridgestone? Nokian? etc..

Dunlop og Nokian sommerdekk har jeg ingen erfaring med. Når jeg kjøpte mine 18" hjul sto det Bridgestone på de. Byttet til Kumho(fikk jo god pris) for 2 år siden, men syns feste på de er vesentlig dårligere enn Bridgestone :? .

Tror nok det blir Bridgestone neste gang igjen :P .

Det er faktisk KUMHO som står på sommerfelgene nå, men de synger på siste verset. Tror kanskje jeg går for bridgestone, goodyear eller noe slikt. Synes "no-name" dekk er litt skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva betyr 96w og 96v osv?

tallet er en belastningskode, og tallet 96 sier at dekket tåler 710kg

bokstaven er et hastighetssymbol, og v betyr at dekket er godkjent for hastigheter opp til 240 km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...