Aroid Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Siden jeg ikke er M3 ekspert så må jeg bare spørre: Er ikke den leppa som er avbildet en EVO III ? Eller er kanskje II og III like?? Jeg kan være interesert i den faktisk, men er den en orginal BMW-lippe, eller en "orginal" kopi ? Ser du skriver orginal, men det er mange på markedet med "orginal" passform, men som ikke er BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 det er en evo II leppe, evo III har en justerbar plate alà den som sitter på bilen som er avbildet under evo II leppa. evo III: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 det er en evo II leppe, evo III har en justerbar plate alà den som sitter på bilen som er avbildet under evo II leppa. ok, så med andre ord så er det evo II-lippa som er konge ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 ok, så med andre ord så er det evo II-lippa som er konge ja... nja, begge er fine, men jeg skal kjøre med evo III bakspoiler på min, og da syntest jeg at det blir litt feil å blande styling fra to forskjellige evo`r, så jeg går for evo III.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Siden jeg ikke er M3 ekspert så må jeg bare spørre:Er ikke den leppa som er avbildet en EVO III ? Eller er kanskje II og III like?? Jeg kan være interesert i den faktisk, men er den en orginal BMW-lippe, eller en "orginal" kopi ? Ser du skriver orginal, men det er mange på markedet med "orginal" passform, men som ikke er BMW... Det er Org. BMW spoiler. ikke noe kopi. kjøpt fra motortechnick.no den har aldri vært på en bil eller vært lakkert før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 123 Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 er den kun til m3 eller passer den vanlige e30' er og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 passer kun til E30 M3 sia m3 er litt bredere en vanlig E30. Men alt går ant å til pass da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 Kan også ta i bytte med noe annet til E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 har bestemmt meg no at jeg blir ikke å selg leppa no. skal bruk den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå