henry Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Noen som vet når registerkjedet skal byttes på m52b25 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Er vel ikke noe intervall sånn egentlig, men jeg ville ha byttet register og glideskinner jo før jo heller egentlig. Iallefall sjekket det hos en som faktisk har peiling (ikke nødvendigvis hos et BMW-verksted...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Noen som vet når registerkjedet skal byttes på m52b25 motoren? Skal ikke være nødvendig og bytte registerkjede på din motor,skal i utgangspunktet vare motorens levetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Hva anbefales på TDS da? Skal man bytte på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 skal i utgangspunktet vare motorens levetid. Ja... I utgangspunktet.... Har byttet på flere jeg, som har vært på randen til katastrofe + at jeg har hatt flere med registerhavari.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Hvor langt har disse gått da Pedi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå