Gå til innhold

Fk angeleyes med xenon?

Magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Syns Håvard ///M3 sine inpro ser helt fantastiske ut jeg. Skal ha sånne selv, når lommeboka blir mindre romslig vel å merke..

Hvis Håvard sine er å oppdrive lenger så.... i lyktene hans sitter det 3 watts pærer. In.pro har gjort forandringer på sine lykter. leveres nå med 6 watts pærer. blir et helt annet lys. Jeg har forresten noen In.pro lykter med 3 watts pærer som du kan få kjøpe. Og skal jeg være ærlig mener jeg at de med 3watts pærer passer bedre enn de med 6watt til din bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk bare på at disse blir ulovlige hvis de blir montert på en bil hvor det ikke er lyktespylere og automatisk høydejusterbare lykter. Dette kan i teorien bare være å bytte ut xenon med de gamle pærene hvis man må vise dem etter at man evt er blitt tatt i en kontroll/EU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En E32 med xenon...!? hmm..

uansett... det med høydejustering og lyktespylere gjelder ved ettermontering på en bil som ikke kommer med xenon som standard. Hvis E32-en kommer med xenon fra fabrikk, så trenger den ikke automatisk høydejustérbare lykter på akkurat den modellen. Døtter man disse over på en annen modell (E30, E36, whatever), så blir det en annen sak og andre krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at de nye med 6 watt lyser litt for sterkt.. de lyser opp hele innmaten i lykta slik at ringene ikke blir like godt framhevet. Stemmer nok det med lyktespyling og justering,men det får bare gå. De fleste bruker ikke lysene sine lovlig uansett engang så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...