-Sammy Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Maaange flere heftige e30'er http://boostjunky.com/gallery/turboE30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Det motorrommet får meg til å sikle, selv om det er en 4er-fjert oppi der.. Er helt rått motorrom !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Store turboer?? Pirk pirk, ser kun en stor turbo eg. Seier meg enig med Pedi. RÅTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 "stoore turboer" pirkpirk som i "flere" bilder. (linken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 En kundebil for PPF dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 En kundebil for PPF dette.. En nordmann sin faktisk hvis jeg ikke husker feil? Er en stund siden jeg var innom PPF-forumet nå faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 "stoore turboer"pirkpirk som i "flere" bilder. (linken) Såg ikkje linken Begynner å bli litt trøtt, stod opp kl.05.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Vikostod opp kl.05.00 det gjorde jeg og faktisk etter å ha lagt meg kl 02:00 3timer søvn og jobb i industrien er hakket tøffere en jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 En kundebil for PPF dette.. En nordmann sin faktisk hvis jeg ikke husker feil? Er en stund siden jeg var innom PPF-forumet nå faktisk.. er dere sikker på det? mener bestemt att dette er den gamle bilen til Sahlin, og den eies av en svenske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Nei, det kan godt være jeg forveksler med en som gjerne ville bygge en lik denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Dette er kunst for meg . Ser jeg feil, eller er toppdeksel rimelig støvete . Hadde ihvertfall bare tatt 10 sek. å tørke av før bilde ble tatt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Mulig det er litt søv ja. Her har han iallefall funnet frem støvkluten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Han brukte vel mer enn støvklut der... Veldig rent var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Ahh... lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 er dere sikker på det? mener bestemt att dette er den gamle bilen til Sahlin, og den eies av en svenske. Ja, jeg tror også det ser ut som den bilen.. Har vel hatt en del forskjellige "look" opgjennom tia. Fra en ulv i org. M3-klær til en real drag-bil.. Men likte den best da den fortsatt så ut som en gatebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå