Gå til innhold

Ny frontfanger

BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Hej gutta.. trenger litt hjelp her igjen no.. tok meg omtrent 2 mnd å få knust rieger fangeren.. Uflax pluss ei katte som gjorde susen, og catkiller har bevist at den fortjener navnet sitt.. katta havna oppå leppa og brakk den ned som igjen brakk av hele nederste delen av fangeren.. noen som har noen tips til ny fanger? evt en billig infinity 1 fanger? noen plass. Trenger detta ass gutta.. Trenger den så billig som mulig.. Er blakk etter 3000 i veiavgift, og 9000 i forskuddsbetaling av forsikring.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet var at denna fangeren var sveisa fra før.. eller lappa med glassfiber.. DET pluss at det var kaldt ute er en fatal kombinasjon.. Plager meg så sinnsykt.. vil ikke kjøre ut av garasjen engang.. noen forslag du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok faktisk en rev med original fangern..smallt sinnsykt..men fangern var hel..

En kamerat av meg kjørte også på en rev. Han knuste framfanger, viftedeksel forsvant, viftbladene var borte, radiatoren ble ødelagt og grillen ble ødelagt.. Skader for 20 000 kr .. Thank god for kasko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...