Ingenteng Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179448 Fy f.. hvor genialt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 he he d var jo genialt. ikke d att jeg har vært mer enn ett kvarter uten lappen på 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Kan ikke hverken polsk eller tysk noe spesielt godt så jeg tror jeg kjører rolig og beholder lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 genialt. synd at vg skal prøve å ødelegge denne muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 genialt. synd at vg skal prøve å ødelegge denne muligheten Tja... Det er jo som regel en god grunn til at folk mister lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg har mista lappen, og det suger mildt sagt jæv***... Men en polen tur er vel litt drøyt da jeg "bare" har ca. 2 mnd igjen av sperrefristen! Litt av et smutthul vertfall! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Bare til opplysning gjelder dette Sverige også. Blir du tatt for f.eks fyllekjøring her hjemme,venter du 3mnd tror jeg-også kan du ta lappen i sverige og kjøre på den her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 sikkert endel folk som har reist til polen denne uka, da nyhetene informerte om detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 sikkert endel folk som har reist til polen denne uka, da nyhetene informerte om detta Lettere å dra til Sverige da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 jeg skal til polen veit jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 kanskje lurt å gjøre før man mister lappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.S E39 Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Kan ikke hverken polsk eller tysk noe spesielt godt så jeg tror jeg kjører rolig og beholder lappen Du kan leie tolk og få oversatt prøven til svensk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Det er også mulig å anskaffe et internationalt sertifikat i de fleste land, der mener jeg også at prøven er på engelsk. Da en ikke skal kommunisere med andre også under en føreprøve, tviler jeg derfor at du får godkjent å ha en tolk ved siden asv deg som da også "kan hjelpe deg med svaret". Er en Polsk prøve lik de Norske med alternativer som likner veldig på hverandre, er det jo også lett at det kan tolkes feil under oversettingen også. Derfor er det bedre å få tak i en som er international som det heter. Var en tur i Kenya forrige måned å sjekket opp dette systemet da jeg er lappløs en liten stund til. (Får dommen i morgen og antar å ha sertifikatet tilbake 31. mars, derfor gadd jeg ikke å bruke en uke på å ta det der nede.) PS. det er mange land hvor de har engelsk som 1. eller 2. språket med tanke på førerprøve i utlandet. (Bla. tidl. engelske kolonier.) Dessuten så er skriftlig Dansk veldig likt Norsk i motsetning til det Svenske skriftspråket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Er det noen som har prøvd dette som vet om det fungerer helt fint? Har igjen bare 3 1/2 mnd av sperrefristen, men kunne fortsatt tenkt meg å prøve dette. Sverige er kanskje litt lettere..Men må man ha obligatoriske kjøretimer og teori i sverige? Eller holder det å bare ta førerprøven også kjøre opp på en trafikkstasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Det kan jo være mulig at de også har prøven på engelsk. Siden det tydelighvis har fungert så har nok polakkene skjønt at de kan tjene penger på folk fra andre land som mister lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå