Gå til innhold

Mistet lappen? Sjekk ut dette c",)

Ingenteng
 Share

Anbefalte innlegg

Bare til opplysning gjelder dette Sverige også.

Blir du tatt for f.eks fyllekjøring her hjemme,venter du 3mnd tror jeg-også kan du ta lappen i sverige og kjøre på den her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også mulig å anskaffe et internationalt sertifikat i de fleste land, der mener jeg også at prøven er på engelsk.

Da en ikke skal kommunisere med andre også under en føreprøve, tviler jeg derfor at du får godkjent å ha en tolk ved siden asv deg som da også "kan hjelpe deg med svaret".

Er en Polsk prøve lik de Norske med alternativer som likner veldig på hverandre, er det jo også lett at det kan tolkes feil under oversettingen også. Derfor er det bedre å få tak i en som er international som det heter.

Var en tur i Kenya forrige måned å sjekket opp dette systemet da jeg er lappløs en liten stund til. (Får dommen i morgen og antar å ha sertifikatet tilbake 31. mars, derfor gadd jeg ikke å bruke en uke på å ta det der nede.)

PS. det er mange land hvor de har engelsk som 1. eller 2. språket med tanke på førerprøve i utlandet. (Bla. tidl. engelske kolonier.)

Dessuten så er skriftlig Dansk veldig likt Norsk i motsetning til det Svenske skriftspråket. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er det noen som har prøvd dette som vet om det fungerer helt fint? Har igjen bare 3 1/2 mnd av sperrefristen, men kunne fortsatt tenkt meg å prøve dette. Sverige er kanskje litt lettere..Men må man ha obligatoriske kjøretimer og teori i sverige? Eller holder det å bare ta førerprøven også kjøre opp på en trafikkstasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...