Gå til innhold

Nye billige Angeleyes!

j0lle
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Ettersom mine angeleyes nå har kun to resterende ringer som lyser, velger jeg å bytte dem ut!

Det er i første omgang snakk om å kjøpe noe billig, så jeg har kikket påebay igjenn og funnet noen:

http://cgi.ebay.com/ULTRA-BRIGHT-ANGEL- ... dZViewItem

Denne er jo billig. men det er led, er det sånn at jeg burde gå for CCFL eller noe i den duren? vil disse vises om dagen?

Di jeg har fra før av er med transformator. Det er kun 1 ring på hver side som lyser.. Kan jeg eventuelt bytte ut disse transformatorne med nye( hvor hvor får jeg kjøpt dette?)?

Noen tips til å få lyd i de gamle, og om linken til eventuelle nye er noe tess!

Takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... jeg har glemt og nevne at jeg hadde CCFL ringer, disse lyste greit selv på dager med mye sol. men det var på kvelden og når det var mørkt ute disse var helt perfekt.

kvaliteten er variert når det kommer til disse ringene, enine ringen min tok kveld etter 2-3mnd. men dette trur jeg var pågrunn av ledningen kom i kleme...

Når det kommer til disse LED lyktene har jeg stortsett hør negative ting om de. dette har nok med at de lyser dårlig iforhold til hva folket ønsker. har leste ved flere har byttet disse lyktene med CCFL...

hvis du skal ha billige angel eyes så bør du velge CCFL...

kan også si at selgerene infromerer hvor stor lysstyrken er og

LED har en lysstyrke på 15000 mcd

CCFL har en lysstyrke på 43000 mcd

så det er litt forskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...