Gå til innhold

Noen som kan ta noen bilder for meg ?

the joker
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har planer om og bygge en bmw e36 5dørs skal kjøpe den så fort jeg få penger, men kan noen ta noen bilder for meg, ?

Oversiktlige bilder av.. dørpanelerne forran og bak,dashbordet,midkonsoll,og bagarse rom plassen og undersiden av bagarse lokket..

hadde noen gjort det hadde dere hjelpe meg veldig med plan legging av bygg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har planer om og bygge en bmw e36 5dørs skal kjøpe den så fort jeg få penger, men kan noen ta noen bilder for meg, ?

Oversiktlige bilder av.. dørpanelerne forran og bak,dashbordet,midkonsoll,og bagarse rom plassen og undersiden av bagarse lokket..

hadde noen gjort det hadde dere hjelpe meg veldig med plan legging av bygg..

Så du vil ha noen til å ta bilder for deg ? :roll: Kan ikke si at jeg skjønte stort av det inllegget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sedan jeg tenker på.. jeg har prøvd og leite i annonser men finner ikke no bra bilder.. skal ha bildene for og planlegge et kjempe prosjekt..

fro nå har jeg bygget en bil selv begynte når jeg var 16, hakke fått lappen enda da men nå vil jeg bygge en bmw som skal være sykt bra heleveien også skal den være med i emma konker.. den blå civicen er min.. vi starta et team for ikke så lengesiden http://www.badasscustom.com/prosjekt.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst dere skal ha turbo motor i den hvite bmwen så vil jeg anbefale dere å bytte ut de jamex fjørene dere har satt på.

Makan til møkkasenkesett.

skal byttes de, men vi er ikke helt sikre enda på hva vi skal gjøre med den så det blir ikke no før etter sommern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...