Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må da være en lett måte å fixe det på? ;) Leste på autopower at du kunne gjøre noe med tripptelleren ved oppstart, men fikk ikke det til å virke me bilen min? Hm..blir nesten for dumt å måtte betale 400 kr for noe så ``enkelt``

Skrevet

Dersom du har E46 før 2001 modell så resetter du oljeserrvice på samme måte som E36 ved å kortslutte PIN 7 i service kontakten i 10-12 sekunder.

Dersom du har nyere E46 så gjør du det i instrumentpanelet vha holde tilsiden eller inne det tappen som du stiller klokken med samtidig som du setter på tenningen. Du får da opp en meny i displayet under klokkene og velg da reset service el lign.

Disse metodene virker begge 2 alt etter hvilken modell du har. Har testet dette selv både med gammel metode på eldre E46 og instrumentpanelmetoden på nyere E46

Skrevet

jeg var på Autozentrum på gardermoen i dag og spurte dem der hvor mye de skulle ha for å restarte service indikatoren. da fikk jeg beskjed om at det var helt gratis så jeg kjørte bak på verkstedet og dem gjordet dte med en gang. det er god service.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...