BirgerBjelland Skrevet Mars 21, 2006 Skrevet Mars 21, 2006 noen som vet hva tilstreknings moment eg skal bruke på toppen min? er en m20b25 med piano tråd i blokka.og 12.9 bolter
Jan e34 Skrevet Mars 21, 2006 Skrevet Mars 21, 2006 Sakset fra Haynes: M20 six-cylinder engine with hex-head bolts Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 Stage 2 (wait 15 minutes) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60 Stage 3 (engine at normal operating temperature) . . . . Angle-tighten an additional 25° M20 six-cylinder engine with Torx-head bolts Stage 1 . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . 30 Stage 2 . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . Angle-tighten an additional 90° Stage 3 . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . Angle-tighten an additional 90° Men det var kanskje ikke det du var ute etter?
propan Skrevet Mars 21, 2006 Skrevet Mars 21, 2006 Jeg dro 10 kilo på min samme oppsett. 3kg-6kg-8kg vent en stund-10kg.
BirgerBjelland Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Skrevet Mars 22, 2006 ok.takk skal du da.da gjor eg rett i går for hadde ikke tid til og vente på svar i går så eg satt i gang med en gang eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå