g4ndersen Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Er det dyrere å forsikre cabriolet enn vanlig bil med tak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Moro... Gjensidige sin kalkulator på nettet for beregning, ansér både 318 E36 og 320 som for spesielle til å kunne regnes ut på nettet gitt... På lik linje med biler som har 3-4-500HK. great.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 det er nok heller billigere siden det er færre skader på cabriolet. jeg betaler 13000kr i året - full kasko. 50% bonus. 21 år Hadde faktisk 12000kr i året på min tidligere 318i sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 hmmm..bodde på tøyen et par år og der var det en med golf cab. så en morgen etter kraftig regnvær at noen hadde vært hyggelige å snitta stor flenge i taket hans. det var ikke første og siste gang heller og plutselig var den ikke å se lenger så da antar jeg eieren gav opp. er vel mer utsatt for hærværk vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg ville tro at en 325 var en 325 uansett karosseritype og at de hadde felles statestikk. Men om det ikke skulle vært slik burde vel egentlig cab vært dyrere å forsikre da den er mye enklere å bryte seg inn i vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 hmmm..bodde på tøyen et par år og der var det en med golf cab. så en morgen etter kraftig regnvær at noen hadde vært hyggelige å snitta stor flenge i taket hans. det var ikke første og siste gang heller og plutselig var den ikke å se lenger så da antar jeg eieren gav opp. er vel mer utsatt for hærværk vil jeg tro Der for man heller har en E36 cab med hardtop gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå