e30 tic Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 hva kan eg regne med å få for en 5l v12er med lav km? kun motor... sånn ca hva ligger de på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Du kan vel regne med å få rundt 10-13.000 for en i meget god stand med lav km. stand. En sliten en med høy km. stand er nesten ikke verd noen ting. Sannsynligheten for at du i det hele tatt får solgt motoren er liten desverre. Mye av grunnen til dette er at du får en hel bil (750i) i Tyskland for en slikk og ingenting, delene er dyre og at motoren er nesten ikke brukendes uten mye av ledningsnettet som hører til (speedometer, gasspotensiometer osv.). Manuelle girkasser er så og si ikke å oppdrive Ikke meningen å svartmale situasjonen, men slik er det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 takker for svar...var dette eg fryktet for å si det slik...er vel gått ca 100km mener eg å huske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 litt synd at man ikke får mye for de. Vanvittig avanserte motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 ja å vannvittig dyre å holde ved like vil eg tro hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Enig med Henrik her. Det er ikke mye en får for de motorene lenger. Den kan jo få en hel 750 nedi så lavt som 10 lapper har jeg sett... Rart å tenke på egentlig, for når jeg bygget E34 550en min så kostet motor og gir (V12 90-modell) meg den nette sum av 38.000 kr for 6 år siden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 litt synd at man ikke får mye for de. Vanvittig avanserte motorer. Motorene er faktisk ikke så avanserte. De er rett og slett nokså low-tech egentlig. Det som gjør det komplisert er alt det elektriske mikkmakket som trengs for å få dem til å fungere... Pedi! Har du bygget 550i altså???? Dette må du gjerne fortelle mer om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Pedi! Har du bygget 550i altså???? Dette må du gjerne fortelle mer om Liker best å tulle med ting som i utgangspunktet ikke skal passe/funke jeg, vet du... "Alle" sa at 550i måtte være tøft, men nærmest umulig - så derfor måtte jeg jo ha prosjekt konebil: E34 550i Touring. Men det er jo en god del år siden da, så det var litt mer spennende med 550 da enn i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 eg vet om en motor...men trur ikkje eg gidder å dra den heim i garasjen for evt salg..blir nok bare stående..selv om den sikkert kan bli solgt godt under 10000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 jeg syns den så avansert ut.. den har i alle fall 2 av " alt" en av alt en vanleig motor har til hver bank... vanvittig mye som kan gå galt... det var vel egentlig det jeg mente med " avansert" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå