Stian333 Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 AUC- Automatisk kontroll av intern luftsirkulasjon Hva er egentlig dette? Noen som kan gi meg en liten pekefinger på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Den automatiske omluftkontrollen (AUC) sørger for at skadelige stoffer i luften ikke kommer inn i kupeen. Systemet registrerer for eksempel karbonmonoksid, nitrogenoksid og etanol, og stiller klimaautomatikken på omluftdrift for en stund dersom konsentrasjonen av skadelige stoffer øker (kan kun bestilles sammen med klimaautomatikk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Er veldig fin å ha dersom man kjører mye i lange tunneller.. De fleste nyere biler har jo denne funksjonen, bare at den ikke er automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 Okey. Jeg har denne funksjonen på min bil. Skal begynne å bruke den når jeg kjører i tunnelene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå