Gå til innhold

innpress på m3??


danni
 Share

Anbefalte innlegg

ska bestille nye felger, men hva må innpresset være?? (e30 m3)

hva er det minimale innpresset som kan brukes, slik at kanten kan bli så stor som mulig??

det kommer ann på bredden på felgen også. hvilken dimensjon hadde du tenkt deg?

hvis du skal se på felger, så kan du bruke felger som passer 5- og 7-serien. innpresset på felger til disse bilene ligger vanligvis fra ET 10 til ET 25 avhengig av felgbredden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frekke felger det der da.. tenkte meg kerscher kcs felger da..

samme type kant som disse, bare me masse eker i.. åssen felger er dette?? vil innpresset ha noe å si på kanten da, eller så kan jeg jo bare slenge på spacere også.. må nok det uansett så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frekke felger det der da.. tenkte meg kerscher kcs felger da..

samme type kant som disse, bare me masse eker i.. åssen felger er dette?? vil innpresset ha noe å si på kanten da, eller så kan jeg jo bare slenge på spacere også.. må nok det uansett så..

ja, innpresset har noe å si på hvor stor kanten blir.

felgene heter; AC-Schnitzer rennsport typ I.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min M3 Nr.2 hadde jeg 10*17 Borbet A med ET20, det gikk greit uten noe bearbeiding av hjulbue. Forøvrig må jeg legge til med en gang, at de felgene satt på bilen da jeg kjøpte den. Så slipper vi den diskusjonen 8)

9*17 BBS felgene jeg hadde før O.Z felgene jeg har nå hadde ET20 de og om jeg ikke husker feil. Det var god plass i hjulbuen med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. men jeg ska valse uansett.. det jeg er redd for er at felgene ska gå i demperne se, da går det jo å bygge ut me spacere, men litt kjipt om da felgene stikker utenfor etter det er valset lissom.. vet jo om noen som kjører me drit lite innpress, men dem har sikkert spacere på, det jeg ikke vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. men jeg ska valse uansett.. det jeg er redd for er at felgene ska gå i demperne se, da går det jo å bygge ut me spacere, men litt kjipt om da felgene stikker utenfor etter det er valset lissom.. vet jo om noen som kjører me drit lite innpress, men dem har sikkert spacere på, det jeg ikke vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. men jeg ska valse uansett.. det jeg er redd for er at felgene ska gå i demperne se, da går det jo å bygge ut me spacere, men litt kjipt om da felgene stikker utenfor etter det er valset lissom.. vet jo om noen som kjører me drit lite innpress, men dem har sikkert spacere på, det jeg ikke vet..

Har de lavt innpress så bør de jo ikke kjøre med spacere. Jo lavere innpress, jo lengre UT bygger felgen i forhold til navet. Kjøper du 10,5" felger med ET20 så går det sikkert greit uten valsing. Valse M3 hjulbuer er jo galematias!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, men jeg tenkte at dem kanskje bygger ut me spacere, så ikke innerkanten av felgen går i demperne.. da bygger jo selvsagt også felgen utenfor skjermen da..

smak og behag det der, syns det i tilegg er sprekere me valsede hjulbuer selv om de er spesielle fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...