HelgeS Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Etter at eg skifta vannpumpe for eit par veker sidan, då ødelagte eg viskose koblinga, sidan har vifta gått heile tida. I går ut i frå eit kryss, i 1. gir, så kom det plutselig eit smell under panseret og det hagla plastbitar ut og det lakk vatn bak meg.. veldig festlig... stoppa motoren med ein gang, og kjørte inn til sida.. Under panseret hadde (ihvertfall det eg trur har skjedd) dekselet over vifta komme borti vifta og eksplodert på ein måte når det hagla plastbitar.(sjå bilde, litt dårlig kvalitet.) Det blei 2 hol i radiatoren og så det har vore kraft i plasten! Men korleis dette har skjedd veit eg jo ikkje, og kvifor dekselet har løsna anar eg ikkje. Kan det være nokre vifteblad som har løsna sidan den har vore mykje i bruk i det siste som har starta det heile? Nokon som har vore borti lignande problem??
Stian333 Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Skal ikke den vifta som er kobla på vannpumpa gå konstant?
HelgeS Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Skrevet Mars 23, 2006 Nei vifta skal ikkje gå konstant. Meiner den skal gå kun når bilen er varm og kun gå under harde påkjenninger og kø kjøring o.l. visst du skjønner. Når den går heile tida hørres da ut som ein kjørande tørketrommel
Gunnar Skrevet Mars 23, 2006 Skrevet Mars 23, 2006 Jo, den skal gå konstant, så lenge du har en mekanisk vifte. Clutchen (viskosekoblingen) vet ikke når motoren er varm og ikke. Det er en ren mekanisk kobling som skal hindre direktekoblingen med motoren.. slik at vifta ikke varierer så sinnsykt når man gasser..
HelgeS Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Skrevet Mars 23, 2006 oki var nesten sikker på at den ikkje skulle gå heile tida eg, men eg har ikkje så god peiling takk for svar
HelgeS Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Skrevet Mars 23, 2006 Har snakka med mitt lokala verksted i dag, og dei hadde ingen forklaring om korleis dette kan ha skjedd! Kan det ha seg at vifta har gått i stykker p.g.a at viskosen har vert ødelagt og vifta har fulgt turtallet til motoren i eit par veker? Dei skulle forresten ha 5300,- kun i deler, 6300,- totalt med arbeid. Her snakker vi deler for 3600,- på GS.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå