Gjernes Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Da er det litt over en uke siden jeg fikk bilen min. Bilen er en 2000 mod 320 coupe, generelt sett er jeg svært fornøyd med bilen. I forhold til forige bilen min, en 520 i E39, så er den nye mye mer sportslig, tight og har et bedre utstyrsnivå. Men, hva er typiske "feil" på E46? Siden jeg har kjøpt bilen av forhandler, så har jeg 6 måneder garanti. Og da kan det være greit å se om jeg finner noen feil innen tiden. Men det er lettere å finne feil hvis en vet hva man leter etter. Det jeg har lagt merke til er han jeg har en "klonk" lyd når jeg setter bilen i gir, noen som vet hva dette kan være ?
Curtis Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Sjekk panser og bagasjelokk for rust, er typisk feil på disse E46, jeg har skiftet på min bil, går på rust garantien. Jeg har hatt min nesten ett år nå, har ikke hatt noe problemer, bare masse glede:) Jeg har også den "klonk" lyden, vet ikke hva det er??
Gjernes Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Skrevet Mars 22, 2006 Merkelig greie den klonken, men hvor lenge varer rustgarantien på bmw da?
Curtis Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Merklig ja, men jeg hadde bilen min på NAF test før jeg kjøpte den, vart ikke oppdaget noe galt da...Tror det er 6 år, men er ikke sikker...
Gjernes Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Skrevet Mars 22, 2006 Skal høre med noen kammerater av meg som driver verksted som kansje vet noe, men syns at det er litt merkelig, kan ikke tenke meg at denne lyden skal være der
Curtis Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Må si fra hvis du finner ut noe anngående den lyden...
Norman Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Kjøpte også 320 i september. Har da selvsagt prøvet flere eksemplar før jeg kjøpte min. Samtlige biler hadde "klonket" Tror ikke dette er noe problem.
|Andreas| Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Rusten i panseret og bagasjerommslokket er det 6 år på. Se litt i dørene også. Tror disse også er utsatt for rust. ang. klonken så tror jeg har det i bilen min også. Sikkert ikke no farlig. hvis jeg har forstått deg rett.
Dan Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 Hvis denne klonkelyden kun høres på tomgang, så er det ventilen til varmeapparatet som sitter i torpedoveggen. Den åpner og lukker seg og da kommer denne lyden. Og ja, har det jeg også
Gjernes Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Skrevet Mars 27, 2006 Lyden oppstår når jeg setter den i gir. Når det gjelder rust, så ser det ut til at jeg har vært heldig, har ikke funnet så mye som en flekk til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå