Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips på hvordan man skal få åpnet bilen

og ladet batteriet på en BMW 523iA touring 98-mod

Batteriet er helt flatt, sentrallåsen virker ikke, heller ikke nøkkelen

når jeg prøver den...

Skrevet

Vet du grunnen til at den har gått tom for strøm?

Dersom f.eks parklys er grunnen, kan du ta ut en parklyspære å sette på strøm på de to kontaktene der pæra skal sitte, med batteri og startkabler eller en start-booster eller noe lignende :)

Skrevet

Dersom f.eks parklys er grunnen, kan du ta ut en parklyspære å sette på strøm på de to kontaktene der pæra skal sitte, med batteri og startkabler eller en start-booster eller noe lignende :)

Og hvordan skal du få opp panseret når bilen er låst? Stikksag? 8)

Skrevet

Og hvordan skal du få opp panseret når bilen er låst? Stikksag? 8)

Ja for eksempel noe slikt.. :P

kom bare for meg at man kunne skru ut baklampene med skruer fra utsida, men tar den tilbake nå :oops::whistle:

Skrevet
Tror du må holde dørhåndtaket ute mens du vrir nøkkelen.Prøv om det går i hvertfall.

Pga. innbruddssikkerhet skal det ikke gå ann å låse opp bilen uten strøm.

For vist det er alarm på bilen, men bilen er tom for strøm, kunne en tyv bare spassere rett inn.. Litt kjipt når man ikke får opp bilen selv men..

Skrevet

Når min var tom for strøm så var jo det mulig å åpne førerdøren .. denne skal være mulig å åpne selv om sentrallåsen ikke fungerer? Det høres ut som idioti bak bil byggingen at det ikke skal være mulig å låse opp bilen om den er tom for strøm :\ var E36 jeg har da men..

Edit: Leste ikke det Turbo-knut skrev :)

Skrevet
på min e34 kn kun bagasjerommet åpnes med nøkkel dersom batteriet er flatt, så jeg lada batteriet via kablene til forsterkeren.

Trur dette skal gå an ja! Er i grunn samme kor du ladar...kan f.eks koble deg på lyset i bagasjerommet, låse opp bilen for så å lade opp på normalt vis...

Skrevet

Der va bilen åpen igjen..

Alle triks med dørhandtak og vridning med nøkkel funka dårlig,

måtte jekke opp bilen og brukte en ca 1 meter lang PR 4mm2 kabel opp til dynamoen fra ett anna batteri..

Og minusen til karoseriet

Eirik

Skrevet
Der va bilen åpen igjen..

Alle triks med dørhandtak og vridning med nøkkel funka dårlig,

måtte jekke opp bilen og brukte en ca 1 meter lang PR 4mm2 kabel opp til dynamoen fra ett anna batteri..

Og minusen til karoseriet

Eirik

Gjekk det ikkje an å opne bagasjerommet? :?

Skrevet

Er vel ikkje mulig å opne baggasje rommet på e39 siden det ikkje har nøkkelhull. Må trykke på ein knapp på nøkkelen og for å klare det og da må det være strøm på batteriet.

Skrevet
Er vel ikkje mulig å opne baggasje rommet på e39 siden det ikkje har nøkkelhull. Må trykke på ein knapp på nøkkelen og for å klare det og da må det være strøm på batteriet.

Ok, då blir det verre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...