kaptein wom Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Hei Har et par xenoonlykter jeg luere på om jeg skall kvitte meg med.. Det er orginal lykter fra hella med xenon på nerlys, angelayes. ene pera er ny. Kom med bud.... Ny pris var ca 9000 Nås på 93686936
kaptein wom Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 finner lyktene på http://www.motortechnik.no/ gå på 3 serien--- e36 -- lykter å blinklamper----Frontlykter.. Nest nederst finner dere lyktene.. Varenr: FL36HELX
Ballder Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 Synd det ikke var shadow utgaven.. Men det går kanskje ann og bruke exenon bitene i andre linselys også eller?? Noen som vet...
kaptein wom Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 Har ikke noen bilder serru, men du blir ikke skuffet Pris? Næhs 5000 da??!! Ser det ikke står noe om att det er angelayes på den linken ja la ut, men de er det. sån norlysaktig skjær i dei Veldig enkelt å monter, bruker orginal kontaktene. ingen ledings fixeri..
kaptein wom Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 ingen intriserad? Bare å legge inn bud..
Rope Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 ikke for å være frekk, men du spurte om bud. så jeg byr 2000 spenn
bizzy Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 Bud kommer når jeg får forsikrings penger, snart... Men følger det med alle kabler og rele som trengs for og montere denne lykten? Ser att settet med hella xenon lykter de selger på motortechnik følger det med en del kabler og diverse:
kaptein wom Skrevet April 7, 2006 Forfatter Skrevet April 7, 2006 Rope-- ikkke for å vere frekk men hopp i h... bizzy-- det er nesten ingen kabler å koble til, bruker kun dei som er i gjenn etter gammel lykta. å bytter ut sekkrina till noe større 10a eller 15amp... Veeeeeeeldi enkelt å montere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå