Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips ang. å feste denne spoileren? Hvordan sitter den org. spoileren festet? Er det nødvendig å borre gjennom koffertlukket (ser faktisk at det er gjenger på hver side av spoiler) eller holder det med noe lim av noe slag? erfaringer her?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Skrevet

Den ser veldig lik ut som min og min er festet med to braketter som fulgte med spoileren. Disse er skrudd fast i gjengehullene der samtidig som de "holder" rundt bagasjelokket. Slik slipper du hull og du ser de nesten ikke. I tillegg har jeg brukt silikon for å feste det ekstra godt..

Skrevet

Silikon holder ikke godt nok i seg selv. Spesielt ikke om du har den rett på lakken. Det har jeg prøvd = 1 stk. ødelagt vinge.

Ville skaffet meg slike klemmer om jeg ikke vil borre igjennom lokket.

Personlig så har jeg på min mil borret igjennom og skrudd med rustfrie treskruer fra undersida.

Skrevet

Takker for svar, sånne fester/klemmer/braketter høres jo genialt ut. Slik at den også er mulig å ta av. Vet dere hvor det er mulig å få tak i slike fester?

Skrevet
Takker for svar, sånne fester/klemmer/braketter høres jo genialt ut. Slik at den også er mulig å ta av. Vet dere hvor det er mulig å få tak i slike fester?

..og hva koster de ? ca... og funker de også bra på litt større spoilere?

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...