mossel Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Har dere noen tips ang. å feste denne spoileren? Hvordan sitter den org. spoileren festet? Er det nødvendig å borre gjennom koffertlukket (ser faktisk at det er gjenger på hver side av spoiler) eller holder det med noe lim av noe slag? erfaringer her?
Lien Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Den ser veldig lik ut som min og min er festet med to braketter som fulgte med spoileren. Disse er skrudd fast i gjengehullene der samtidig som de "holder" rundt bagasjelokket. Slik slipper du hull og du ser de nesten ikke. I tillegg har jeg brukt silikon for å feste det ekstra godt..
2RE_Racing Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Silikon holder ikke godt nok i seg selv. Spesielt ikke om du har den rett på lakken. Det har jeg prøvd = 1 stk. ødelagt vinge. Ville skaffet meg slike klemmer om jeg ikke vil borre igjennom lokket. Personlig så har jeg på min mil borret igjennom og skrudd med rustfrie treskruer fra undersida.
mossel Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Skrevet Mars 22, 2006 Takker for svar, sånne fester/klemmer/braketter høres jo genialt ut. Slik at den også er mulig å ta av. Vet dere hvor det er mulig å få tak i slike fester?
Zara Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 Takker for svar, sånne fester/klemmer/braketter høres jo genialt ut. Slik at den også er mulig å ta av. Vet dere hvor det er mulig å få tak i slike fester? ..og hva koster de ? ca... og funker de også bra på litt større spoilere?
Lien Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Lien: hvor kjøpe du din spoiler/vinge? Det vet jeg ikke for den fulgte med bilen men den er veldig lik din!
Zara Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Noen som har bilder av en vinge som har sånne klemmer på?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå