Ole-Magne Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 da var det min tur, kjørte helt rolig å 1sekund uoppmerksomhet så slapp bilen bak... Føret var is med litt nysnø oppå.. jeg gikk rett i snøskavla, å M fangeren bled knust:( er litt deppa ja, men nå må jeg ha ny fanger. lurer på hva jeg skal kjøpe... Tror ikkje det ble noen andre skader, skal se i morgen når det er lyst. Noen som har noe forslag?? hadde M5 fanger fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Det skjer fort desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 altforfort faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 og d værste av alt att det er altid like kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 det var synd... like ille hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Alltid noe dritt når bilen blir skadet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 alpina fanger.... men den er vel kanskje ikke finere en den du hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 får man ikke noe pen ACS fanger til e39 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 har bestilt meg ny fanger i dag... Denne: http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=3478 å kjøpte meg en orginal M-bakfanger sammtidig, tengte på å kjøpe en annen type fanger, men har avtagbar krok å pdc.. Er dyrt med plastikk!! Håper det blir fint når jeg får alt på, vurderer å kjøpe ac schnitzer speil åsså. men får vurdere litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 har bestilt meg ny fanger i dag... Denne: http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=3478 Den var jo fin da Nesten så det kom noe godt ut av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 var det med catkilleren? rå front:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Den nye fronten der likte tilogmed jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 var det med catkilleren? rå front:D er uten catilleren, synes den var litt dyr da... men kansje iløpe av sommeren. får se hvor lav den blir i fronten. blir kansje bare sånne vinger på sidene av fangeren. Nå nesten se den på bilen først Den var jo fin da Nesten så det kom noe godt ut av det... ja ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå