Ole@Automote Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Meget vellholdt og pen BMW 318TDS Touring 1996 mod 190 000km. Komplett Seidl flach M styling.Hella Angel eyes. Justerbart seneksett, 18" alu med Nokian dekk. Er chippet. Godt utstyrt. Bilen er meget godt passet på av bilentusiast. Bilen ble bygd av www.autoart-tuning.com våren 2004. Selges grunnet familie økning Selges 135 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 halla... hadde en kompis som kjøpte den av deg, må bare si at denne var rå...ute å kjørte litt her om dagen... ENORME KREFTER!! -Andreas BEKLAGER!!! DENNE SKULLE PÅ PM!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 halla...hadde en kompis som kjøpte den av deg, må bare si at denne var rå...ute å kjørte litt her om dagen... ENORME KREFTER!! -Andreas Snakker du om en 318TDS nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Hmmm Enorme krefter jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 Tror det er noen som blander div biler nå Denne bilen er det en kompis av meg som kjøpte. Har gått i nabolaget her siden jeg bygde den opp er chippa da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Fet familie cruser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 prisen var litt i drøyste lage syns nå jeg da men det kan jo hende han får det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 bump!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Var en fin bil,, er ute etter samme bil jeg skal pusse opp,,, må få tak i en smelt eller en sleten stasjons vogn.. Hadde d ikke vært for at jeg er bil lakkerer eller noe så hadde jeg kjøpt dinn e36 med en gang... BUMP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Var en fin bil,, er ute etter samme bil jeg skal pusse opp,,, må få tak i en smelt eller en sleten stasjons vogn..Hadde d ikke vært for at jeg er bil lakkerer eller noe så hadde jeg kjøpt dinn e36 med en gang... BUMP!!! du kan pusse opp min men du får ikke kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rangø Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Optimistisk pris.. Moderatoredit: Det gjenstår å se... dette er et salgsforum og kommentaren er derfor unødvendig. Les forumreglene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Bump hilsen optimisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg