Runar-CSi Skrevet April 12, 2006 Skrevet April 12, 2006 Hvordan vil det der funke?? Ser jo nesten ut som et innsug....
///MoePower Skrevet Mai 6, 2006 Skrevet Mai 6, 2006 Her har det jo vært litt fremgang ser jeg! Ser også at du har neonlys inne i bilen.. Hvilken farve er det i??
propan Skrevet Mai 6, 2006 Skrevet Mai 6, 2006 Sorry,men den "manifolden" vil fungere svært dårlig er jeg redd. Du kjører alle stusser ut i en stor boks som så har ett mindre uttak i enden opp til turbo,det vil si at du må fylle boksen med eksos før du får overtrykk til å drive turboen. De er som å koble hageslangen til en 2" rør før enden-Da går ikke strålen langt. Du vil få ett enormt turbo lag vil jeg tro ihvertfall.
Lien Skrevet Mai 7, 2006 Skrevet Mai 7, 2006 Ja jeg og syntes dette så noe "jalla" ut med manifolden. Hvorfor ikke lage noe ordentlig med en gang i stedet for å stresse med å få prøvd ut?
BMW_E34 Skrevet Mai 9, 2006 Skrevet Mai 9, 2006 ljeg liker mer nøytralt styla E30 er, men var grei denne. høres spesielt ut med 1,8 turbo.
propan Skrevet Mai 9, 2006 Skrevet Mai 9, 2006 Man får kjøpt rep sett til de fleste turboer med nye aksial lagre etc hos Turbo service,GIK osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå