Gå til innhold

86 320i,ny lakert 04,m5 front,m3 vinge,send mail ang. bilder

kriztine86
 Share

Anbefalte innlegg

Selger denne bilen fordi jeg har kjøpt meg en ny bil! kjøpte den for å fikse den, den hadde noe mangler på eu; den har ikke skilter, de er levert inn i 2004! årsavgiften må betalse for i år! ikke noe annet som skyldes!

senkefjærer som ikke var godkjent, satt på nye med tuv papirer, har tatt forhjuls kontroll og det følger med papirer som trengs når du skal godkjenne det, skiftet bakre bremserør på begge sider, skiftet bremser bak, nye sko og bremse sylyndere, nye bremser foran ikke skivene men klossene, skiftet slangene foran også til bremsene, har fikset det som trengs for å vise bilen!

Og har overhalt toppen på den, ny kam og det er dobble fjærer på ventilene, har også skiftetn alle pakninger og simringer i motoren! skiftet regreim, spennrulle og dvs! sitter på koni filter, har ikke kjørt inn bilen siden over haling, har kjørt 20mil! alt av bensin slanger er skifte, bensin filter er nytt, olje filter, skiftet olje, plugger! alle kjøle slanger følger med som er kjøpt nytt, skiftet termostat! enste som er galt med den er at dynamoen lader ikke vet ikke hvorfor, har ikke fått fikset det enda har ikke så peiling på bil men det er sikkert en enkelt tin for dem som kan det! :D eller så starter den alltid i all slags vær! motoren trengs å justere, ventiler og tomgang pga at den er ny overhalt!

Den er nylakert i slutten av 2004, i diamant sort, den er 99% rust fri eneste rusten som er er 2 små hul under bilen som er på størelsen med en 50øring eller så er det ingen ting! hjulbuene er det ikke anntydening til rust! den er sinnsykt strøken!

Det følger med 5stk 17 toms hjul, 4stk med helt nye dekk, kjørt 20 mil med dem, også følger det med 4 stk helt nye vinter dekk uten felger! det følger med også en potte som jeg har kjøpt viss noen vil ha den med, 3,5toms potte!bilen har hvite blinklys foran, ikke på siden, har sotet baklykter, lakert selv! det følger med et ratt, helt nytt i eske, har ikke fått satt det på, skiftet til short skift og det sitter helt ny girspak og mansjet i ekte skinn! har gjordt mere men det er så mye at jeg ikke kommer på alt! det følger med orginale diskanter til stereoanlegg som sitter der du pleier å ha justering av sidespeilene!

Bilen er 4 dørs, senket 40/40 interiøret er blått helt kurant, ikke så veldig slitt! motoren har gått 230000km og bilen det samme, etter overhaling så har den gått 20mil! det er manuell på den, har soltak! bilen selges hurtig! bilen står i oslo! bilen er klar til å eu-godkjennes!

kom med bud!

vær så vennlig å ikke gi idiot bud! 8)

send mail viss du vil ha bilder!

har også en 2,5 liter motor til salgs, komplett med motor og girkasse, ledningsnett,oljekjøler, hjerne og mellomaksel, mellomakselen er ny lakert! motoren er en 87 mod. med motronic! motroen går bra, ingen ulyder i den! denne selges for 8000kr komplett eller 6500kr uten girkasse!

send meg en mail: danny__1982@hotmail.com eller ring eller sen sms til 99128220

mvh

Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...