jcvold Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 nå har jeg handla litt småting hos koed.dk... tror jeg.. det er første gang jeg shoppa der,så derfor hadde jeg naturligvis ikke passord og brukernavn,men jeg gjorde som det stod der,og fylte ut alt info.kom på tilsammen 907,-DKR (ca 1000,- nok?).jeg betalte med kort. men da jeg trykte "acsepter kjøp) så hoppa den tilbake til "skriv inn brukernavn" .er kjøpet registrert da? får jeg email når kjøpet er reg? jeg trenger ikke å betale noe toll og avgifter på de varene jeg har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Det er ikke toll på bildeler. men du må betale mva. Det kommer etter sendt ei regning fra TNT etter du har mottat pakken. Kan ta alt fra 4dager til et par uker. Er det noe du lurer på ta kontak med den norske personen på koed som er Daniel. Enten ring eller send en mail til daniel@koed.dk Det er god og rask service der så. Sikkert 6 gangen jeg handler der nå og mere blir det framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 noen som vet om han daniel karen har hatt fri denne uken? Jeg bestilte noe derfra, men var en ting jeg fikk feil. Sendt mail men har ikke hørt noe på 4-5 dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 jeg sendte mail til daniel å spurte,så håper på svar strax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Han er der.. Snakket med han igår og dag tidlig Men han er en opptatt man, mye å gjøre. Han bruker å svare så fort han får til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Han har vært ute å reist denne uken. Han var i Tyskland å hentet seg en heftig E30 Touring. Med S14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 en heftig E30 Touring. Med S14 Nam nam!! Den hadde det vært artig å sett bilder av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 jaja,kjekt at dere er personelig venn med daniel,men kan jeg forvente å få tinga mine,eller funka ikke bestillinga? hvor lang leveringstid pleier det å være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 kan du ikke bare ringe nummeret som står på web siden deres og få greie på akkuratt det du lurer på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 kan du ikke bare ringe nummeret som står på web siden deres og få greie på akkuratt det du lurer på?? Er helt enig... Det aller enkleste er å bare ringe. Vi kan ikke gjøre noe annet enn å gjette i ditt tilfelle. Normalt sett tar det vel en 2-4 dager å få tingene med TNT og med vanlig post kan det ta opptil en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 en heftig E30 Touring. Med S14 Nam nam!! Den hadde det vært artig å sett bilder av... Jeg har avkrevd bilder av både den og den ekstremt spesielle E28 M5en hans i lang tid nå. M3 Touringen har jeg sett på bilder og den er HEFTIG (på tross av at den er sort) og M5en hans er faktisk i samme liga som E24en din... Fargen på den bilen er syk, og det beste av alt er at den er org. lakket. Det står til og med en plakett i motorrommet som omtaler at dette er en spesialfarge og at nærmere info kan sees i instruksjonboken. Sånt liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 hvis du logger deg inn, kan du gå inn på mine ordre for å se.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 nå har jeg handla litt småting hos koed.dk... tror jeg..det er første gang jeg shoppa der,så derfor hadde jeg naturligvis ikke passord og brukernavn,men jeg gjorde som det stod der,og fylte ut alt info.kom på tilsammen 907,-DKR (ca 1000,- nok?).jeg betalte med kort. men da jeg trykte "acsepter kjøp) så hoppa den tilbake til "skriv inn brukernavn" .er kjøpet registrert da? får jeg email når kjøpet er reg? jeg trenger ikke å betale noe toll og avgifter på de varene jeg har kjøpt? Jeg har ikke handla med koed før men jeg vil anta att du må være innlogget med brukernavn/passord for å kunne handle der. Så hvorfor registrerte du ikke en profil der? Så lenge du ikke fikk en bekreftelse på kjøpet ditt tror jeg ikke att du har fått gjennomført en handel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Kan jo også sjekke om kortet ditt er blitt belastet. Men du skal ha en bekreftelse på mail, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Nå fikk jeg svar, og regner med det løser seg Har ivertfall ingenting å utsette på servicen så langt, var veldig kjapp å svare på mail inntill denne uken da, men han er sikkert en travelt mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå