mossel Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Noen som har bilde av disse lyktene på E36? Gjerne i lyset og mørket. Og ellers andre erfaringer med å handle fra AutoSpar? http://www.autospar.no/goxpage00000003dbp80684.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Autospar er ryddige folk. Har aldrig handlet hos dem, men det er godt voksne folk som driver dette firmaet... Kjøpte nettop lykter selv med angel eyes.. Hella sine E39 look... Skulle få mye bedre lys med disse... Montert i dag... chrom. Vurderte sorte som de her du viser til, men fant ut at bilen kansje ble litt vel mørk i front om jeg kjøpte disse... Men her ser det ut som om blinkerne og er med... Lurer på hvordan passformen er på disse....Kjøper du disse så gi oss beskjed. Hva koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 bruk søkefunksjonen. det er så utrolig mange innleg ang angel.eyes der finner du svar på ditt spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Bestilte noen baklykter fra autospar i sommer, og etter noen uker etterlyste jeg de. Fikk til svar at de var sendt, så de hadde jeg allerede fått. For å gjøre en lang historie kort, så sendte de aldri lyktene i det hele tatt Litt skuffende siden jeg også fikk inntrykk av at dette var godt voksne folk. Men kan jo hende det bare var en glipp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Kjøp FK...de der er grelle...Jonte på bilforumet hadde de, han solgte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Enig med Dr_S. har FK selv og er strålende fornøyd pluss, de er noe billigere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå