BMWPower Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 Meget bra RC bensin bil selges. Kun kjørt 4-5 tanker, bilen er kjøpt ny for 3 uker siden. Men pga min egen bil gikk i stykker Trenger jeg mer penger til å fikse den. Bilen koster ny med alt utstyr over 6000kr. Selges 4800kr. Topp fart på 100km/t. Dette er BILLIGT!! (og trist å selge den) Alt følger med, pluss verktøy.
mEhE Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 å dette så ut som et gøy leketøy.. følger kontroll å med eller må det kjøpes utenom?
BMWPower Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Skrevet Mars 25, 2006 å dette så ut som et gøy leketøy.. følger kontroll å med eller må det kjøpes utenom? ALT følger med, til og med bensin/nitro ca 1 L. Fjernkontroll, verktøysett, 2 sett felger, 2 glødere. Så d er bara til å starte og gi gass Drit å måtte selge den, men den jæ*%& arbeidsbilen gikk i stykker
BMWPower Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Skrevet Mars 25, 2006 Hva sitter innenfor skallet? Skal skjekke fakta, så skriver jeg d senere. Er såfall helt ny modell, og meget bra motor og bil.. Komer tilbake senere med info...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå