Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1058969

Vurderer å selge min 325i e36 grunnet pengemangel. Kan derfor være aktuelt med bytte i en rimeligere bil.

1991 BMW 325i e36

212.000 km

Sedan

2,5L rekke 6 - 192hk

1395kg

Toppfart oppgitt til 235kmh

Nylig EU godkjent - ingen feil eller mangler.

Anlegg:

Alpine v-drive 4x60 watt spiller.

5" Alpine koaxial fremme i dørene.

6x9" Alpine i hattehyllen, lukket boks under - ingen påvirkning fra sub.

12" kicker sub med boss forsterker bak.

Lakt opp nye høytalerkabler.

Styling:

18" bmw m3 e46 felger - 225 dekk

M - Lister utvendig

M - Ratt

M - Baklykter

M - girkule

Senket 40/40 - godkjent

Røde calippere

Dekaler

Hvite blinklys

Ellers en meget god bil i bra stand. Kjørt fint, aldri over 3000 omdr. med kald motor. Nytt eksosanlegg. Nylakkert 2004. 2 Hjulsett, piggfrie vinterdekk. Tatt storservice på motor på 180.000, inspeksjon 2.

Bruker rundt 0.8 på mila ved vanlig landeveiskjøring. Sterk motor som kan kjøres på lavt turtall - mindre motorslitasje og bensinforbruk.

Bor i Haugesund.

Legg meg til på msn eller skriv meg en mail dersom du er intresert. Kan da sende bilder der.

rene-lar@hotmail.com

Skrevet

Du burde kanskje skaffet noen litt bedre bilder.. Det er mørkt + at det er ingen bilder av hele bilen, bare nærbilder der du egentlig ikke ser så mye. Sier det bare for din egen del :) Lettere å få solgt med gode bilder! :)

Skrevet

Jeg skal ikke si det med vekten sikkert. Men den veier det en 325i ska veie regner jeg med ;)

Bildene er dårlige, jeg vet det. Skal ordne nye så fort jeg får tid til en vask, og skifte dekk. Jobb og skole tar mye tid.

Skrevet

trur nye bilder hjelper på ja :D

så ut som bilen hadde hatt en lekasje under bilen (sikkert bare snø som er smelta) og at det var "sprekk" i venste baklys..

Skrevet

hehe... ja, nå har jeg nettopp vaska sommerdekkene. Nå er det bare å få dem på og vaske selve bilen. Ordner det denne helgen. Da kommer også de nye bildene.

Ingen lekasje, eller sprekk ;)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...