Bmwfanatic Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Mottok i dag mine hvite blinkere, skal legge ut mer bilder Jeg bare knuste ei gammel stygg lampe jeg hadde her, så jeg så åssen det passet, var vel greit nok (jeg skal da ikke bruke denne) Dette blir nok bra.. Pent på shadowline lamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Ja blir fint dette=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 fint dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Lurte på hvor du fikk tak i dei t baklyktene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 jeg kjøpte ett par glass bak og foran fra mats kinnby i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 nice Flasher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Blir bra dette E28Fredrik . Måtte kjøpe liknende sett fra http://www.radicast.se/index1.html til min Touring for å få hvite blinkers bak. Pass på og bruk godt med lim(og evt. silikon) for å få de tett . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Prøve å få montert i dag jeg og legger seff ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 2delt farge på E-28 med kvit og rødt er meget fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Sånn ble det seende ut.. Noen som har noen nye tåkelys til meg? Dem er som dere ser ødelagte, og står ikke lengre i stil.. Mangler også gule pærer fremme.. Jeg hadde bare 2 Men jeg syns i allefall att det ble bra.. Bare litt dårlig passform i kantene ytterst på lykta, men det får så være.. er ingen andre som lager hvite blinkere så vidt jeg har fått med meg.. Alt i alt, så er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Nå har jeg lagt ut bilder.. Og ja, jeg skal vaske bilen.. fy faen som den ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Se her ja, ble bra dette . Uansett så er alt bedre enn oransje blink glass . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Takk takk Skulle hatt sånne pærer som var blanke, og lyste organge, men de kostet 249 for 2 stk, og det har jeg desverre ikke penger til nå.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Flere enn meg som ble litt skuffa når dere mottok glassa. Så rimelig tynt og spinkelt ut med en gang. Men de er jævlig solide da, tåler en trøkk uten å sprekke. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Jepp, jeg ble veldig skuffet.. men men, sånn er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå