Hakon Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Noen her som kjører med Sommerdekk i Oslo, og som har gjort det en liten stund. hadde nemlig en diskusjon med Far. han mente at man skulle vente en stund til, mens jeg mente at det gikk greit å legge om til sommerdekk slik som føret er nå... synspunkter.. erfaring.. på dette... noen.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Jeg hadde ventet litt. Det er fortsatt flere steder det ligger is på veien. Eller snø med isglasur om du vil... Ligger ofte et tynt islag på bar asfalt hvor det ofte er skygge. Gikk nesten på trynet selv her om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 det skal visst komme snø i oslo lørdag og søndag, så jeg ville nok venta litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 hmm.. ja da får jeg vente litt da... Takk for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Blir is på veiene om ettermidagen en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Akkurat nå under snøsmeltingen når det er sol på dagen men kaldt, blir det til is der det er skygge... og der blir det GLATT.. Hadde nok ventet med å skifte.. Tenkte selv å vente til helga etter påsken med å sette på 19".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 ja greit... vår vente litt til...Sommerdekk funger pårlig på is, ja..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Som vanlig pleier det ikke være noen vits å bytte før påsken fordi det alltid kommer mer snø. Slår aldri feil; Våren begynner ikke på alvor før etter påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Ved slutten av påsken pleier de fleste å skifte, men det varier jo fra år til år. Man vet ikke altid at det ikke kommer flere kuldegrader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Fader, mer snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Klarte ikke å vente lenger i går. La om til sommer, men i dag tidlig måtte jeg børste nyfallen snø av bilen:) Burde helt klart ha ventet. Men hvem klarer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 La om jeg også igår.. Det blir garantert å snø mere før/i påska men siden jeg har en annen bil i tillegg å kjøre på så gjør det jo ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå