Maxxsonics Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 jeg meldte meg inn i bmwccn i januar, men glemte selvfølgelig å få kvittering når jeg betalt kontigent.. nederst på medlems kortet står det "ikke godkjendt uten kvitteringstrykk!" noen hær som vet hva jeg skal gjøre får å få den "kvitteringstrykket"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Den lille papirlappen ligger innerst i lommeboken. Viser det jo aldri ved bruk av rabatter o.l uansett. Håper et skikkelig medlemskort blir vurdert av styret.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 jeg meldte meg inn i bmwccn i januar, men glemte selvfølgelig å få kvittering når jeg betalt kontigent..nederst på medlems kortet står det "ikke godkjendt uten kvitteringstrykk!" noen hær som vet hva jeg skal gjøre får å få den "kvitteringstrykket"?? Kontakt banken din så ordner de det. I verste fall får du gå inn nettbanken (hvis du brukte det) og skrive ut betalingsdetaljene for den transaksjonen på et A4 ark og stifte det til medlemskortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 ok, ja jeg brukte nett bank.. j er ikke så veldig data proff, men får se om jeg får printet ut.. takker så mye får hjelpa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Pleier å være enkelt i nettbanken, hvis du ikke har betalingsregister så har du iallefall kontoutskrifter, de lagres vel i 12 mnd eller noe, print ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Du kan ta kontakt med register@bmwccn.no hvis du får trøbbel med å få ordnet noe. Nettbanken min har ikke mulighet til etterbestilling av oblat, så jeg tok kontakt med banken min og lurte på om de kunne fikse det. Fikk to utskrifter fra et eller annet banksystem på A4-ark med bankens stempel og signatur på.. greit nok om man ikke skal bruke det noe særlig, men for meg som bruker det ganske ofte er det håpløst å gå rundt med to A4-ark i kortholdern. Hedi fikset derfor nytt kort med signatur og greier på. Super service. Den lille papirlappen ligger innerst i lommeboken.Viser det jo aldri ved bruk av rabatter o.l uansett. Håper et skikkelig medlemskort blir vurdert av styret.... Bruker det hele tiden jeg.. _Må_ vises f.eks. hos Morris/Tronrud Bil i Tønsberg for å få rabatt (de er av de få BMW-forhandlerne som gir 15% på deler, kjempebra!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Jeg har også meldt meg inn i klubben. Betalte for ca 2 uker siden, men jeg har ikke fått medlemsgreiene enda. Hvor lenge skal jeg vente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Jeg har også meldt meg inn i klubben. Betalte for ca 2 uker siden, men jeg har ikke fått medlemsgreiene enda. Hvor lenge skal jeg vente? Hva er det du ikke har fått da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Medlemskortet, og de greiene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Eh javel...betalte du ikke via en giro som medlemskortet også var på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Jeg ser for meg at du kan slite på banetreff om du ikke har godkjent medlemskort. Gjør som gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Jeg ser for meg at du kan slite på banetreff om du ikke har godkjent medlemskort. Gjør som gunnar! Det er ikke noe problem å ikke ha medlemskortet på banetreff. Hadde ikke noe kort jeg på Våler i fjor. Jeg bare printet ut en mail jeg fikk fra BMWCCN om at jeg var medlem og tok da med det dit. Var ikke noe problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Eh javel...betalte du ikke via en giro som medlemskortet også var på? Ser man det. Medlemskortet var vis på den giroen Men da er det den velkomstpakken jeg tenker på. Hvor lang tid skal det ta før den kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg ser for meg at du kan slite på banetreff om du ikke har godkjent medlemskort. Gjør som gunnar! Det er ikke noe problem å ikke ha medlemskortet på banetreff. Hadde ikke noe kort jeg på Våler i fjor. Jeg bare printet ut en mail jeg fikk fra BMWCCN om at jeg var medlem og tok da med det dit. Var ikke noe problem det. Ellers så har Hedi med seg medlemsregister på laptop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Håper et skikkelig medlemskort blir vurdert av styret.... Ja det håper for guds skyld jeg å. Makan til jalla opplegg. Er ikke FiatCCN heller da! Nei der ble jeg SKIKKELIG skuffa ihvertfall. Første året jeg er medlem... Hvis resten er like jalla som medlems kortet. så er det nok siste året å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå