GromBil.com Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Hei Jeg driver en webside som heter Grombil.com og er på jakt etter noen heftige biler som jeg kan presantere på siden. Har du en grom bmw og har bilder liggende elller muligheten til å ta noen så send meg en pm eller mail meg på postmaster@grombil.com Er også på jakt etter noen bilintereserte flotte jenter... Grombil babes... Men det er vi vel alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Maze sin er vel gobil til en slik repotasje? er jo maaaange biler her som er skikkelig gromme da.. kan jo skrive om den e30 til han på 16 som driver med m3bredding osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Ja du kan jo alltids legge inn bilen min på sia di. Den var månedensbil her i Januar i år. Her er en link til den: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=15496 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19164 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 mAZE: Der vaan ... Den legger jeg til nå, så får du følge med når den blir lagt ut. Skal først få ut Top Secret Supran Peoplez: Hvilken utgave er dette? 540, 535, 528, 523, 520, M5? Noe spesielt med motor osv...? Ser veldig nær orginal ut....???? Kansje litt annen front? Må ha mer info Ja tar gjerne imot flere biler... Bilene må holde et visst nivå hva motor, styling eller "aura" angår. En orginal 320 er liksom ikke nok om dere er med... Må være biler som eier (Eller for så vidt tidligere eier...) har tuklet litt med. Enten motormessig (Ikke bare kn filter og effektanleg), styling eller annet som gjør biler spesiell\utenom det vanlige. Spesielt BMWèr er det vanlig med "orginal" styling... Dette er sjeldent nok!? Ikke det at jeg ikke liker det, men jeg ønsker å presantere biler som er litt ekstra gromme... Noen biler er gromme orginalt, men da snakker vi gjerne M5, M3 Hartge utgaver osv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 02- BMW E39 520ia m-tech 2,2 170hk Imolarot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hm... Vet ikke om det kvalifiserer til tittelen Grombil? Hva mener dere? Litt vanskelig å sortere ut biler... Jeg liker jo disse bilene, men er de gromme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 hva skjedde her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 mAZE: Der vaan ... Den legger jeg til nå, så får du følge med når den blir lagt ut. Skal først få ut Top Secret Supran Peoplez: Hvilken utgave er dette? 540, 535, 528, 523, 520, M5? Noe spesielt med motor osv...? Ser veldig nær orginal ut....???? Kansje litt annen front? Må ha mer info Ja tar gjerne imot flere biler... Bilene må holde et visst nivå hva motor, styling eller "aura" angår. En orginal 320 er liksom ikke nok om dere er med... Må være biler som eier (Eller for så vidt tidligere eier...) har tuklet litt med. Enten motormessig (Ikke bare kn filter og effektanleg), styling eller annet som gjør biler spesiell\utenom det vanlige. Spesielt BMWèr er det vanlig med "orginal" styling... Dette er sjeldent nok!? Ikke det at jeg ikke liker det, men jeg ønsker å presantere biler som er litt ekstra gromme... Noen biler er gromme orginalt, men da snakker vi gjerne M5, M3 Hartge utgaver osv..... orginalt? komplett m optic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Har da noen kandidater som du kan legge ut jeg Z`en f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 hva med Torebmw sin da?? Den er da vel temmelig grom i mine øyne, og den er da absolutt "tukla" med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ja han har jeg prata med Peoplez: Ikke det at din e39 med m-optik ikke var fin, men jeg tror vel at jeg vil holde nivået på ekstra modifisert eller orginalt grom... En 520 faller i mine øyne deserre ikke inn under denne kategorien. Men den var skikkelig fin... for all del. M-optic er jo "orginalt" på de utgavene... For eks M5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Sjekker innom sia di litt senere jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Har flere som kunne vært aktuelle. Z`en den røde er bremsa til 420 hk 640 Nm Den BMW`en er en 325 som er fora på Lystgass når den blir sulten:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ja disse har jeg sett før... Bare send meg bilder og info på en mail så kommer de på siden... Litt info til alle hva jeg trenger: Helst en 15\20 bilder (Eller event så mangen du har om du ikke har så mangen) i bra kvalitet. Bilder fra dårlig mobilkamera er ikke ønskelig. Send ved teknisk info om bilen. Alt fra Felger\dekk til motordeler osv... Alt som kan være av interesse for andre bilfrelste... Prøv å redusere størrelsen på bildene til bruk for web... Jeg har foreløpig kun tilgang på ISDN så bilder direkte fra kamera blir ofte for store og går veeeeeeldig tregt å ta ner Jeg klarer ikke holde styr på alle som har biler osv så send meg en mail så legger jeg den i en egen mappe for kommende\nye biler... Hvis noen driver firma eller liknende så kan de få egen logo\banner under presentasjonen om det er ønskelig. Har du noe som du mener andre også kan være interesert i å lese om så er vi på jakt etter artikkler osv som vi kan legge ut. Det kan være DIY og liknende... Driver du salg av produktet får du din logo med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå