Kaptein Vom Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Du burde ta en titt på http://www.dysonrotary.com.au/Frame_Products.htm Mye fint å kjøpe der ja
Rotty Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 Har funnet ei shappe i Sidney -Rxengeneering han som driver den er en kul fyr som heter Jon, han skaffer det meste te wankel for en kjempegrei pris. skaffa meg 3nye rotorhus fra japan og en brukt som ny rotor til 20b, for under prisen på en litt stor ny turbo mye av delene er oxo til pulverlakk så skal legge ut litt bilder igjen snart.
Kaptein Vom Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Tenkte jeg skulle tipse om dyser, de hadde 1700cc som også kunne kjøres på alkohol!
Rotty Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 Tenkte jeg skulle tipse om dyser, de hadde 1700cc som også kunne kjøres på alkohol! såpass, det ska jeg sjekke
Kaptein Vom Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Har jobba mye i det siste, så internett blir naturlig nok nedprioritert. Futen driver å tar lønna mi, så jeg må jobbe mest mulig privat for å sitte igjen med noen kroner til bilkontoen min! Kommet lengre på prosjektet? Tenkte også å tipse om en kompis i TR.H som er Rotary freak. Han kjører for tiden en 3,0csi. Sender deg en PM
Rotty Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 Takker. Går litt framover med prosjekte, bila er rustsveisa, står klar for montering av styling. Simtech har endelig begynt på motor så regner med at innen rimelighetens tid nå så er jeg igang med tilpassning av motor og gir
BMWM Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 rått prosjekt! blir spennande å sjå om du fe d til 1000hk å 1000kg! blir sinnsjukt rått d! teke vell si tid å få på stylinga, bra passform?
Rotty Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 rått prosjekt! blir spennande å sjå om du fe d til 1000hk å 1000kg! blir sinnsjukt rått d! teke vell si tid å få på stylinga, bra passform? Ting tar tid Håper på få begynt på montering av stylinga snart, er baksjermene som blir mest hodebry men heldigvis får jeg litt proff hjelp fra onkeln te en kompis, han har masse kompetanse på dette. prøver spare mest mulig på matrial oxo pga holde vekta nede mest mulig. passformen på genesis kittet var meget bra til å være billigversjonen. skal kjøre inn motoren på rundt 700hk første år, alt er nytt fra fabrikk på motor forutnom veiva den er spesialsmidd og hurley seals på rotorene er sterkere, kommer å spesialtilpassa bunnpanne. begynne bli men går altfor treigt
esben86 Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 wankel er sinsykt tøft. turtalsvillige som pokker. har vært på besøk oss roger på simtech i trondheim fikk sitte på i rx2en hans(SINSYKT DRAG I BILEN) Og dette var med den gamle motoren:) dette er nok et av de tøfeste prosjektene jeg har sett. har selv en 1972 Ford Torino men en 7 liters kompressormata v8 på 900hk:)
Rotty Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 kanskje på tide med noen bilder???? Blir etterhvert nå. har ikke gjort så mye mere enda, venter på at motoren ska bli ferdig. ska legge ut nå bilder når jeg har noe nytt og vise
bmw 323i Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 det er bra vettu...kjempe kult prosjekt dette..stå på
Kaptein Vom Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Jeg var innom byggmakker i går, og fikk se en Mazda Cosmo 20B3R på prøveskilt. Det tok ikke lang tid før jeg fikk tak på eieren. Det var en nydelig orginalsak på 280hk med sportsanlegg. Lyden av motoren kan vel sammenlignes med en åttesylindret trimmet motorsag. Gleder meg til å høre musikken fra en 20B3R som er trimmet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå