beemerworld Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 ønsker og kjøpe e36 m3 motor evt m gir ,bremser ol .. ta kontakt med kjetil skjørstadmo på tlf 48204918 bill mrk har peng
Dogfather Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 du veit BMW ikke godkjenner ombygging av m3 lengre..?!
-fek- Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 Prater om? er ikkje umogleg å godkjenne med m3 motor her i landet..om du gjere det skappeleg og har papirer..kven har sagt noko om å godkjenne?
Dogfather Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 hehe.. ok.. han dusten på BMW sa det til meg.. men men.. my mistake
Pedi Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 du veit BMW ikke godkjenner ombygging av m3 lengre..?! Må ta det via biltilsynet. Har fått godkjent en M3-ombygging i høst (se feks her: http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewtopic.php?t=3035), og skal til med enda en nå i påsken (316 til 3.2 M3), eller uka etterpå. Her er papirene i orden, og alt er klart til godkjenning. Første uka i mai skal jeg ta enda en M3-ombygging (320i til M3 3.2), her er også papirene klare fra biltilsynet. Så etter at jeg har bygget alt om, så er det bare en forvisning hos biltilsynet - så er alt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå