Dueskar Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Da ble det endelig BMW på meg også. Valget falt på en BMW 520i -97. Har sett på bilannonser og spart penger siden jeg var 16, og nå etter 4 år har jeg endelig skaffet meg en. Det ble noe annet enn VW Polo'en jeg har hatt de siste årene. Bilen har M5-styling foran og bak + M5-potte, facelift hele veien rundt, Skinninteriør, el. takluke, for å nevne noe. (bilen kostet meg 130K,-) Jeg er i himmelen Noen bilder av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Niceone:D grattulerer så mye:D var sikkert ikke noen serlig stor forskjell fra poloen til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 nice, litt kjipe vinterfelger(men men, er sommern den skal være fin) får passe fint på den da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dueskar Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Det er jo klart at BMW'en er litt lengre. Ellers er det jo lite (Det var en Polo -91 forresten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Det var en nydelig bil! Kan godt skjønne at du er i himmelen... Har du noen bilder av interiøret og eventuelle sommerfelger? Det er sikkert en nydelig lyd av den M5-eksosen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 grattis med ny bil! M5-speil på programmet fremover eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 gratulera me ein flotte bil.. du har samme drøm som meg.. får håpe eg og får den oppfylt om ei stund.. må bare jobbe litt å fylle kontoen litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Graulerer! Den så fin ut den der! E39 er noe av det beste som er laget gjennom tidene tør jeg påstå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 En av de peneste modellene til BMW. Lyst på sånn selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dueskar Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Dette er alle bilder som den forrige eieren har tatt: Sommerfelgene som fulgte med var ikke så heftige, men jeg får 50% rabatt hos en bedrift, så jeg skal kjøpe nye når den tid kommer. Eksosanlegget er orginalt M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dueskar Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Planene er navigasjon, fotoboksvarsler (over GPS) og sette inn stereoanlegg. Etter det vet jeg ikke. Navigasjonen og fotoboksvarsleren er bestilt. Anlegget har jeg, skal bare bytte sub. Kommer nok med bilder etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Hvilken navigasjon blir det? Kanskje du blir å bytte de kjedelige "gråstein" listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Gratulerer med ny bil! Kjempepen var den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Gratulerer med flott bil. Den var utrolig fet. Denne vil du trives med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå