Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden du kun kan få kjøpt bakre hjullbuer løst,har jeg 4 stk Nye bakre orginale hjulbuer 2stk høyre/2 stk venstre som er tilpassa 20mm lengre ned og 20mm lengre ut.15mm framme.Glassfiber sparkelet en kun for dekke over sveisen

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fant ut kompressorhuset på turboen var litt i det minste laget i forhold til turbin,så kjøpte en med ar60 istedenfor 50.Ble en Super T70.Måtte jo ta noen bilder

Skal poleres opp

Picture124.jpg

Picture125.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Da ble det en liten oppdatering igjen.Begynner og se enden på karosset etter hvert.Er et jevla slit er det når du begynner å plukke og bare finner rust og rust og atter rust....... og så litt mer rust.Er ferdig med sveising sparkling og grunning ihvertfall.

Driver i disse dager med finish`n på grunninga.Vannsliping i morgen og lakkering på 17-18 regner jeg med.Så blir det flytting til nytt verksted når den har fått tørka seg 2-3 dager.Mista plassen jeg er på nå.Men men,det går bra.Har fått ny plass med noen kjenninger.Stort og godt.

Toppen venter på porting.Han som forhåpentlig skal gjøre det sliter med tid,så jeg håper bare har får presse den inn før slutten av juni

Og også fått litt deler.Her er noe bilder

Picture141.jpg

Picture142.jpg

Picture144.jpg

Picture143.jpg

Red top 315cc dyser

Picture149.jpg

Walbro benspumpe 600+

Picture150.jpg

Begi billet FMU.Ny bensintrykks regulator.

Picture154.jpg

Har også gnikka litt på turbo`n i fritida

Picture156.jpg

Skrevet

Orka ikke å frakte bilen og deler helt inn til jobb så lakka i verkstedet mitt ja.Går fint det.Måtte bare passe på at gulvet var bløtt hele tiden så det ikke ble noe virvelstormer med støv :wink:

Fargen heter Racingblåpearleffekt 3 sikt !!!

Neida.Den heter egentlig ingenting.Det er som Stian sier.Garasjemix delux.Har tatt utgangspunkt i et fargekort som er blå metallic og så lagt til en del effekter og tonet litt.Regner med den blir ganske rå i sola

• 2 weeks later...
Skrevet

Da kommer det litt bilder til.Har fått bilen i nytt mekkelokale med bla stian329.Stor og god plass og 2 stk E30 :D

Har montert en del og fått lakkert mesteparten av smådeler osv.Har også lakka dørlister samme farge som bilen.Er jo litt usikker på om de skal bli svarte igjen.Hva syns dere?

Skal få montering etc ferdig nå på et par dager så blir det og få ferdig motor.Siden Erik B ikke kan love meg at han får portet toppen min i tide pga tid mangel,skal jeg rett og slett prøve meg på det selv.Jeg vet hvordan sluttresultatet skal bli,så det skal gå greit.

Etter den er portet og stemplene er dreiet,blir det måling av komp.Da er det kun småting igjen.Satser på bilen sviver i begynnelsen av Juli.

Håper jeg da........

Prøvde også på noen felger her om dagen

Picture194.jpg

Picture195.jpg

Picture201.jpg

Skrota greddy kopien min og fikk meg en PPF dump.Litt sliping og polering så ble den fin og blank

Picture202.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...