turbo_fever Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 Fytti rakker'n detta va rått, å den blåfarga er jo bare knall.. Stå på blir fint detta ja..
Jørgen Lie Skrevet Juli 27, 2006 Skrevet Juli 27, 2006 Må si d var et meget pent/strøkent motorrom. mulig du har nevnt d her tidligere, men hva blir kostnadene på et slik prosjekt??
Stianbim Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Skrevet Juli 28, 2006 Det kan du nesten velge selv.Alt fra 40 til 300.Det blir veldig fort dyrt skal du gjøre det skikkelig.Det kan jeg love deg.Men selvfølgelig er det mulig komme unna billigere,men da uten noe gromdeler. Jeg har jo selv ikke de grommeste delene over alt.Det har jo blitt noen XS power ting som sikkert ikke er den beste kvaliteten.Men tror nok det skal holde
Crazy racing Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Kjempe rått! Hadde bare min 320i hadde hatt den lakken å motoren.. Kor stor effekt satser du på med denne motoren da? Lykke til videre..
vrossi46 Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 e30 me turbo .. aldri feil konge prosjekt.. å fin bil..=)
Stianbim Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Skrevet Juli 30, 2006 Effekten skal nok bli bra den.Kommer litt an på hvor bra jeg får til blandinga.Det er en grense for hvor mye du klarer hente ut uten smidde komponenter også.Så vi får se når det sviver og jeg får den en tur på rulla
viper Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 kjempe kult prosjekt, noe sånnt har jeg oigså lyst til å gjøre en gang
Stianbim Skrevet August 9, 2006 Forfatter Skrevet August 9, 2006 Da ble det en liten update ! Det har jo skjedd en del siden sist.Eksos er ferdig sveisa utenom en liten stuss nedenfor DP. Venstre trykk rør har jeg bygget om til og gå under rammen og rundt istedenfor opp med lykta.måtte gjøre dette for og få plass til LMM`n. Trykkrøret ble også kortere,så det var ikke akkurat negativt Alle oljeslanger har jeg også fått presset og fått montert + et 4 veis oljetrykks kryss. Instrument og mp3 spiller er også på plass med lys Oljekjøleren har jeg også sveisa nytt feste til og fått på plass Har holdt på et par dager nå med el nettet.En gammal E30 har som regel alltid blitt rota med.Dro ut sikkert 15 meter med ledninger som hang og slang rundt i bilen..Ja,det er faktisk det verste jeg har sett på lenge.Ingen av kjøre lysa virka heller når jeg kjøpte bilen,så jeg har litt arbeid med dette. Titan plate er på vei som skal formes fra manifold fester opp og rundt turbo som varmeskjold Ellers er det kun noen slangeklemmer og noe småpiss så er det ikke langt unna oppstart Felgene har ennå ikke komt Noen pics Bensintrykks regulator på plass ekspansjons tank fant jeg en grei plass til.Topp festet fikk jeg montert etter bildet ble tatt Sveisa meg en adapter til luftfilteret som skal stå på undersiden Oljetrykks bryter ++ Det nye trykkrøret Instrument er fint :) Har ikke internett hjemme atm pga av flytting.Men opdaterer nok om ikke lenge
icc Skrevet August 10, 2006 Skrevet August 10, 2006 Skikkelig rått da! Sikkert mange som har spurt om dette tidligere på forumet, men hvor har du fått alle de fine små silikonslangene dine fra? Tenker mest på de som går til innsugsmanifold'n. Kommer de i andre farger? *grønn av missunelse*
mOMOe Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 gratulerer med utrolig kult projekt. gleder meg til å få se denne "live".. kommer du på rudskogen i september el??
gosh Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Helvetes bra prosjekt! Håpe på å se deg på rudskogen en gang! Lykke til videre!
336mik Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Ser virkelig ut som du har en fin og for-seg-gjort bil der ja.Lykke til videre med prosjektet.
Stianbim Skrevet August 14, 2006 Forfatter Skrevet August 14, 2006 Takker for alle positive tilbake meldinger De store,altså 2.5" etc silicone slanger betiller jeg fra www.atpturbo.com i USA Greie priser og temmelig rask levering.Samme plass jeg fikk bensintrykks regulatoren fra Når det gjelder de små vacuum slangene,så er de kjøpt gjennom ebay.Også fra en amerikansk leverandør Målet var jo ruskogen juli til og begynne med.Når jeg så dette ikke ble realitet,håpet jeg seff på september.Men,ting tar tid....................... Nå blir det nok oppstart om et par dager.Men jeg har enda ikke fått brock felgene eller body kit så jeg tviler på jeg får den klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå