GromBil.com Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 For de som ikke visste det så arrangerer Grombil.com i sammarbeid med UMS (Ungdommens motorsenter i Stavanger) GRATIS banekjøring på Revebanen på jæren. Treffet er tiltenkt de som ikke før har kjørt på bane men som har lyst å prøve seg... Ingen forventningspress eller oppmåling mot de store gutta. Heller ikke krav til grom bil... Så om noen her ikke visste det men bor i Rogaland er dere hjertelig velkommne til banetreff i morgen Søndag 26.mars på revebanen på jæren. Vi har alt utenom bil til deg Vi starter halv tolv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Må man ha førerkort eller kan man fare rundt med en L bakpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 hehe, tviler på at du kan kjøre med L bakpå gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Må man ha førerkort eller kan man fare rundt med en L bakpå? Hadde du uansett tenkt på å reise fra Lørenskog til Sandnes en søndag? Hmm virker som du mangler litt langkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Nja... Du må ihvertfall ha med ledsager.... Men jeg tørr ikke si hva reglene sier ang "øvelseskjøring" på bane... Du får stille å se hva KNA sier.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Nja... Du må ihvertfall ha med ledsager.... Men jeg tørr ikke si hva reglene sier ang "øvelseskjøring" på bane... Du får stille å se hva KNA sier.... "Du får ta turen fra Lørenskog til Sandnes og se hva KNA sier" Vet du hvor Lørenskog er Grombil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Hadde du uansett tenkt på å reise fra Lørenskog til Sandnes en søndag?Hmm virker som du mangler litt langkjøring Hehe , nei jeg hadde ikke det. Dette er bare noe jeg har lurt på en stund så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 He he... Kikket ikke på hvor han kom fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå