pettan Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Prøver å finne ut hvordan jeg skal få sendt en veiv fra svergie til norge uten det blir allt for dyrt.. noen som har tips? Han som skulle sende den til meg fant ikke noe billigere enn 2000kr, synst det hørtes veldi dyrt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Meget dyrt syns jeg,jeg fikk en veiv fra statene til 600 kr i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Prøv rett og slett posten www.posten.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 hvor i svergje er veiva? Jeg er titt og ofte i hagfors (varmland) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettan Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Er ikke helt sikker, skal sjekke opp i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg har tiligere kjøpt felger fra malmø som jeg har fått sendt med bussgods nærmere norske grensa og henta det der. Da betalte jeg 500kr i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettan Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 Han bodde i Linköping, er ikke litt kjent i svergie, vet ikke hvor nerme dette er hagfors.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 hvis du lurer på hvor de forskjellige byene i sverige ligger, så kan du finne det ut på www.hitta.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå