mEhE Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 solgt kjøpte settet på ljudia for en stund siden..kostet da 2200kr ca.. som sagt i topic er det seperat mellomtone og diskant.. spiller høyt og bra.. bør ha seprat forsterker men kan brukes på cdspiller også! mellomtone: 160watt 4ohm(65watt rms) diskant :usikker på watt..men tilnærmet lik mellomtonen.i og med at alt er et helt sett. kom med bud!! tok kun bilde av det ene..er selvfølgelig 2stk av alt
mEhE Posted April 6, 2006 Author Posted April 6, 2006 ingen som trenger frontsett?? det er også lite brukt.. gi et bud da.
mEhE Posted April 6, 2006 Author Posted April 6, 2006 de er vel 2 år kan jeg tro... husker ikke helt.. har kun brukt dem i en opel(ikke le) jeg hadde ca 1 år.. ellers har de bare ligget i et skap.... men var godt fornøyd....bare ikke hatt gidda til og montere dem i ny bil.. budene deres er motatt..høyeste bud er nå 300kr..
Arnefles Posted April 9, 2006 Posted April 9, 2006 Er ikke DLS ultimate vel? Det spørs vel,koster jo flesk og er deretter...
Patrick B Posted April 10, 2006 Posted April 10, 2006 hvor gammle er de? Ser etter min mening ut som de er fra 2001
Recommended Posts