Hannepanne Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Heisann! Har et problem jeg kunne trengt noen meninger om... Når jeg kjører bilen kommer det bare kald luft selv om mororen er varm, å plutselig begynner tempraturen på motoren å stige å måleren begynner å gå farlig langt ned mot det røde. Den stiger da veldig fort, når jeg da skrur klima anlegget på full gass i styrke og varme synker tempraturen på motoren. Noen andre som har opplevd noe lignende? Hva kan være galt? Blir ikke klok på den termostaten
elementz Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Luft i systemet? se om det kommer bobler fra kjølevesken..
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 Prøv, som sagt over, å lufte systemet. Hvilen E-modell er det foresten det er snakk om?
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 Regner med du har sjekket kjøleveske-standen?
Øyvind Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 Luft kjølesystemet ditt! Pass på å holde rett nivå på kjølevæsken, fyll på etterhvert!
Hannepanne Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Skrevet Mars 31, 2006 Takk for alle tips! Lufta systemet å nå virker det normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå