Morten318 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Er dette kun for bmwccn medlemmer eller kan ikke medlemmer komme også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Members only går jeg ut i fra. Pleier å bli ganske folksomt på disse pussetreffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Alle kan vel komme mot betaling for billett,men ikke med bil uten å være medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Kun for medlemmer ja,men du kan helt sikkert melde deg inn på stedet om du vil. Regner med det er vårmønstringen på Tryvann du mener? Jeg skal i hvertfall dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 Regner med det er vårmønstringen på Tryvann du mener? Var det ja, men da kommer nok ikke jeg.. er ikke medlem og 450kr for å komme inn ditt og en banedag hvor jeg ikke har bil til å kjøre med gidder jeg ikke å sløse på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Man betaler vel ikke 450,- uten bil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Siden jeg står som arrangør av vårmønstringen skal jeg sjekke opp dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Man betaler vel ikke 450,- uten bil eller? Titting er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 Man betaler vel ikke 450,- uten bil eller? dette er for medlemskapet i bmwccn.. var ihvertfall det jeg fikk regning på ifjor som jeg ikke hadde råd til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg kommer også om ikke bilen er inne til lakking.. Ble utsatt for hærverk for en tid tilbake og har riper på førerdøra,taket,bagasjeluka og fra baksjerm på passasjersiden til midt på døra. ikke særlig vakkert,men lar vel ikke dette stoppe meg for å ikke ta med bilen og komme å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Må vel få med meg et treff snart ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg kommer også om ikke bilen er inne til lakking.. Ble utsatt for hærverk for en tid tilbake og har riper på førerdøra,taket,bagasjeluka og fra baksjerm på passasjersiden til midt på døra. ikke særlig vakkert,men lar vel ikke dette stoppe meg for å ikke ta med bilen og komme å se. Thats the spirit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Det er en selvfølgelig prioritering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 er det mange som kommer på vårmønstringen? 300-400? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå