John H Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Selger litt diverse til e36 Har en AC Schnitzer front leppe, meget solid leppe med skikkelige festehull, som tåler en støyt..SOLGT Har også en universal vinge fra Lumma lakket diamantsvart..strøken..selges 1500kr Har 19" SMC O, breyton magic look felger, 8,5*19" tror innpress er 35..passer vertfall både e36 og e46..dårlige dekk, 2 av felgene har fått noen skraper den ene litt mer men ser verre ut enn det er.. Dette er den med mest skraper selges 5000kr el. bud.. Selger også mine orginale BBS RX 8*18" et 35, med ganske gode dekk til 8000kr disse er tilnærmet strøkne felger der den ene har fått noen veldig veldig små sår i ene felgen, vises nesten ikkje..meget fine felger! Kan forresten være inntressant med et bytte i fete 17", kom med forslag Kom med svar her eller send en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Kan være veldig interessert i frontleppen din! (!). har du noen flere bilder av den? Er nemlig på leting etter leppe som bygger -akkurat- så langt som denne opp mot tåkelyktene: De fleste andre lepper, de bygger nemlig fra og med bunnen av selve fangeren, mens denne går litt lengre opp. Regner for øvrig med at det er til original fanger, og evt ingen forskjell på om det er coupe eller sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 Det er til orginal fanger ja, tror den skal passe bra både til sedan og coupe..har ikkje flere bilder her og nå men kan skaffe flere til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Ja, flere bilder hadde vært kjempeknall, John H! *glede seg om det er den typen jeg skal ha* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Kan være veldig interessert i frontleppen din! (!). har du noen flere bilder av den? Er nemlig på leting etter leppe som bygger -akkurat- så langt som denne opp mot tåkelyktene: De fleste andre lepper, de bygger nemlig fra og med bunnen av selve fangeren, mens denne går litt lengre opp. Regner for øvrig med at det er til original fanger, og evt ingen forskjell på om det er coupe eller sedan? Den leppa der er jo svindyr.. har den på osbildeler har jeg sett.. huff for en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Veeeel... da titter du HELT feil sted... Osbildeler suger så ekstremt på pris, at det er helt latterlig (syntes jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Kan si med en gang at det ikkje er den leppa du har på bildet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hmm..ingen som skal ha seg fete felger til sommeren? BBS felgene er jo kjempebillige..ser en som selger samme felgen i 17" til samme pris på bmwccn.. SMC felgene er jo meget fine på bil passer e46 godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 mye er budet på 19" har kjøpt orginalen 19" m5 men de passer litt bad på e-46 facelifet min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 er klar får de bbs jg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 mye er budet på 19"har kjøpt orginalen 19" m5 men de passer litt bad på e-46 facelifet min... Ingen bud akkurat nå..var egentlig en som skulle ha de, men de ble ingenting av.. Leppa er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Bumpis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Sender pm angående vingen jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hei.. har du flere bilder med 19" felga på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå