maartn Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 Skal montere grøftelys på min e36, hvordan gjøres dette? strøm, sikring? hvor skal de kobles til? jeg aner ingen ting..
ChrZZ Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 Har du først og fremst kjøpt noe? Hvis du IKKE har kjøpt noe, så vil jeg sterkt anbefale Koed.dk sitt ettermonteringskit for grøftelys. Her følger det med alt du trenger (bortsett fra én sikring). Dvs, ledninger, relé, knapp til kupé, lykter, osv. Koster ca 15-1600,- (litt "dyrt" ja, men heller det enn å lete frem ledninger, finne korrekt relé, lete frem knapp, etc etc etc). Ettermonterte grøftelykter fra koed.dk: (merk, de er ikke SÅ sterke i virkeligheten som på bildet )
maartn Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Skrevet Mars 28, 2006 har ikke kjøpt noe nei.. 15-1600 litt dyrt da ja.. rammer den skole økonomien min det
325ixturbo Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 hei jeg kjøpte hos gs bildeler for mange år siden tror jeg betalte ca 1000.-med montering/bruksanvisning.. veldig enkelt, på 90% av bilene er ledningene der sa gs til meg.
ChrZZ Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 Er vel heller at de fleste E36-er (eldre E-versjoner også?) som er importert som IKKE har dette ledningsnettet. Er bilen "original" i Norge, så er det nok større sjanse for at det er et ledningsnett der.
krt_ Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 Hvor ligger i så fall disse ledningene? så jeg kan sjekke om jeg også kan kun montere selve lyktene. Ledningene bør vel ligge i området rundt der lyktene skal stå?
ChrZZ Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 De burde vel det ja Se om det går noen ledninger ut fra sikringsboksen, som går ned til den nærmeste grøftelykten, og en ledning (evt splittet) bort over radiatorviften(?) bort til grøftelykten lengst vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå