Gå til innhold

Ny frontfanger(Før og etter bilder)

Share

Anbefalte innlegg

blir for mye svart i fronten der.. den lista rundt grillen eller hva det er, skal være krom!!

Fulgte med kromgrill når jeg kjøpte bilen.. men jeg er absolutt i mot krom..så bytta den ut..syns det blir "sintere" mer svart..

men hver sin mening.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir for mye svart i fronten der.. den lista rundt grillen eller hva det er, skal være krom!!

Fulgte med kromgrill når jeg kjøpte bilen.. men jeg er absolutt i mot krom..så bytta den ut..syns det blir "sintere" mer svart..

hehe, pen fanger ja, ble bra! Men i mot krom sier du? Ser det med de frontlyktene, de var fæle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, pen fanger ja, ble bra! Men i mot krom sier du? Ser det med de frontlyktene, de var fæle!

Med at jeg ikke er så glad i krom mente jeg kromspeil, og kromnyrer.. nyrene jeg hadde hør var nemmelig i hel krom.. og synes helt svart er finere enn den med liten kromkant rundt nyrene..

Smak å behag:) Lyktene er blanke i solen ja.. men meget pene når det mørkner litt til..var veldig frem og tilbake om jeg skulle ha sorte eller lyse lykter..men valget fallt på de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...