elementz Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 ja.. fikk da tak i en m3-front..og slik ble resultatet:) Før: Etter: Og ja, BMW emblemet skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 gamlefangeren min:) ble utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyandy Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Dette gjorde seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 var pent. men generelt sett, er det bare jeg som begynner å bli lei m stylinga nå? syns den begynner å bli for vanlig :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Det ble pent det. Skal du sette på BMW emblemet på pansere igjen eller fylle det og ikka ha noe emblem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 det kom seg det gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Emblemet på panseret skal på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 blir for mye svart i fronten der.. den lista rundt grillen eller hva det er, skal være krom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 blir for mye svart i fronten der.. den lista rundt grillen eller hva det er, skal være krom!! Fulgte med kromgrill når jeg kjøpte bilen.. men jeg er absolutt i mot krom..så bytta den ut..syns det blir "sintere" mer svart.. men hver sin mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 blir for mye svart i fronten der.. den lista rundt grillen eller hva det er, skal være krom!! Fulgte med kromgrill når jeg kjøpte bilen.. men jeg er absolutt i mot krom..så bytta den ut..syns det blir "sintere" mer svart.. men hver sin mening.. hehe, pen fanger ja, ble bra! Men i mot krom sier du? Ser det med de frontlyktene, de var fæle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Liker den fronten der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 bedre med svart list rundt grillen.krom list e både kjedelig og mindre fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 blir for mye svart i fronten der.. den lista rundt grillen eller hva det er, skal være krom!! Fulgte med kromgrill når jeg kjøpte bilen.. men jeg er absolutt i mot krom..så bytta den ut..syns det blir "sintere" mer svart.. men hver sin mening.. hehe, pen fanger ja, ble bra! Men i mot krom sier du? Ser det med de frontlyktene, de var fæle! Med at jeg ikke er så glad i krom mente jeg kromspeil, og kromnyrer.. nyrene jeg hadde hør var nemmelig i hel krom.. og synes helt svart er finere enn den med liten kromkant rundt nyrene.. Smak å behag:) Lyktene er blanke i solen ja.. men meget pene når det mørkner litt til..var veldig frem og tilbake om jeg skulle ha sorte eller lyse lykter..men valget fallt på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 blir for mye svart i fronten der.. den lista rundt grillen eller hva det er, skal være krom!! Enig i at det ble litt for mye svart der fremme, men smaken er som baken . Fronten ble ihvertfall mye flottere med den nye fangeren . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå