Gå til innhold

Min E36 325 Coupè..

Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg ville lage en liten tråd om BMW'en min jeg også..

Det er en -92 325i Coupè..Den har gått ca 200000km og sviver som ei klokke..Fikk med en kvitteringsbunke ca 2cm høy så vet at han har lagt endel penger i denne bilen, hehe..Bilen er en M-Tech utgave og er helt original bortsett fra en liten vinge bak som bare gjør at den skiller seg litt ut fra de andre M-Tech'ene..Inni bilen er det delskinn interiør som er helt strøkent, ser nesten ikke ut som noen har sittet i setene for å si det sånn..Ellers var det akkurat gjort en service på AC'en på 14000,- og den er blitt tectyl-behandlet jevnlig ca annethvert år..

Før denne bilen hadde jeg en Corrado G60 og må jo si at det var en liten nedtur i motorytelse, men er skikkelig artig med bakhjulstrekk da..Har ikke så veldig mye planer med bilen bortsett fra å sette på en leppe fra Mattig under fronten så den går litt jevnere med sideskjørtene, og sette på grenrør/cat-bypass/eksosanlegg...Eksosanlegget jeg har stående på bilen er omtrent helt nytt så hvis noen er interresert er det bare å skrike ut..

Får legge ut noen bilder også da..

Har bare ett bilde av bilen med sommerfelgene så får begynne med det:

16209be6.jpg

Med vinterfelger:

e2728085.jpg

f49a1c58.jpg

4829cdfa.jpg

Forfra:

f543f190.jpg

Bakfra:

2f2a527a.jpg

Motor-rom:

6e25f36e.jpg

Interiør:

40baf854.jpg

970684a8.jpg

33c4cca2.jpg

Selnger også med noen bilder av de felgene og frontleppa jeg har bestilt;)..Har også bestillt eksos fra cat og bak fra GS-Bildeler og RaceLand grenrør fra Sandnes Motorsport..

Felg (dim. 8x18 235,40):

047.jpg

Frontleppe (Racing 3) :

frontspoiler.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtur motorytelse? Går G60 corrado så bra da?

ikke orginalt, men hvis den er modifisert litt, så kan de gå bra. en kamerat hadde en slik som var trimmet til litt over 200 ekte hk, og den gikk bra. slet med å kjøre fra han med 3.0 M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke orginalt, men hvis den er modifisert litt, så kan de gå bra. en kamerat hadde en slik som var trimmet til litt over 200 ekte hk, og den gikk bra. slet med å kjøre fra han med 3.0 M3.

De går bra ja, men de går ikke så lenge av gangen.. Skikkelig drittbiler 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører d de riktig og er "snille" med de holder de lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne holdt faktisk så lenge han hadde den, og tror det var 2-3 år, og han var ikke snill med den bilen.. men generelt, så er det en drittbil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...