justemann Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Har planar om å gå til innkjøp av eit E28 M535i "prosjekt", men dei forsikringstilboda eg har fått frå If, Gjesidige, Vesta og denslags er ikkje akkurat oppløftande. Er det nokon som veit om eit selskap som er billege på BMW? Er ikkje så gira på ringjerunde dersom eg ikkje må... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Sjekk postbanken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 du kan ta en titt på denne lista med forsikrings selskap som tilbyr forsikring. også er det lurt å prut på de tilbudene man får! good lock Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Til info. så fikk jeg faktisk ganske så rimelig forsikring fra Vesta, bli totalkunde med 2 andre (totalt 3) forsikringer, så kan du sammelikne med andre. Forsikret 2 av hundene mine i tillegg, og forsikringen var 4000,- rimeligere enn konkurrentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Takkar for svar!! Skal ringje litt rundt imorgon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Det er helt klart best å prate face to face med forsikringsselgerene. Har mye å si. Hører de alderen din og hvilken bil det er snakk om så blir de skeptiske. Du må prate med dem og vise at du er en rolig behersket kar, og gi dem masse argumenter for hvorfor du skal ha en billig premie (aldri kresja, aldri bøter osv.. Om du er yrkessjåfør med masse risiko og sikkerhetskurs osv). Det funker for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Har planar om å gå til innkjøp av eit E28 M535i "prosjekt", men dei forsikringstilboda eg har fått frå If, Gjesidige, Vesta og denslags er ikkje akkurat oppløftande. Er det nokon som veit om eit selskap som er billege på BMW? Er ikkje så gira på ringjerunde dersom eg ikkje må... Tro det eller ei, men Gjensidige har vært suverent billigst på alle bilene jeg har sjekket, også BMW. Men det kan nok være annerledes om man er under 23-24. Jeg hadde billigst forsikring hos Terra da jeg var 22, men så har f.eks. Vesta og Gjensidige et skille på 23-24 som gjorde at det ble billigere hos de etterpå. Til info. så fikk jeg faktisk ganske så rimelig forsikring fra Vesta, bli totalkunde med 2 andre (totalt 3) forsikringer, så kan du sammelikne med andre. Forsikret 2 av hundene mine i tillegg, og forsikringen var 4000,- rimeligere enn konkurrentene. Vet ikke hvor gammel trådstarter er, men Vesta tar ikke kunder under 22 eller 23, bare sånn til informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 jeg har trygg hansa og det er ganske billig, men litt høy egenandel, men hvis du leser på http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=142309 står det litt om forskjellen på forsikrings selskap. Er en sammenligning på cabber, men er vel noe av samme pris forskjell også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Til info. så fikk jeg faktisk ganske så rimelig forsikring fra Vesta, bli totalkunde med 2 andre (totalt 3) forsikringer, så kan du sammelikne med andre. Forsikret 2 av hundene mine i tillegg, og forsikringen var 4000,- rimeligere enn konkurrentene. Vet ikke hvor gammel trådstarter er, men Vesta tar ikke kunder under 22 eller 23, bare sånn til informasjon Edit: jeg er 26, aner ikke hvor gammal han er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Eg burde kanskje informert om alder i første innlegg ser eg!! Eg fyller 23 i mai, til no er den billegaste tilbodet hos terra. Hos Vesta var dette ein type bil dei ikkje ville forsikre. Men det ser ut til å ordne seg godt no. Fann til og med ut at eg har 20% bonus eg har krav på hos If og ikkje fått!!! Ein må visst fylgje med til einkvar tid!!! Takkar for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Hvor mye må du ut med da? Legg gjerne ut tilbudet ditt her. Kjørelengde? Egenandel? Delkasko? Bonus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Då eg ikkje kjem til å forsikre denne bilen på ei stund så hugsar eg ikkje nøyaktig summen. Men hos Terra måtte eg ut med ca 7500 for ansvars forsikring, med 30%bonus, 12000 km i året. Eigenandel vart det ikkje nevnt noko om. Målet var igrunn berre å få ein peikepinn på prisen, om eg i det heile tatt kunne forsikre bilen. Mission accomplished!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Det er ingen egenandel på ansvarsforsikring, derfor hørte du nok ikke noe om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hehe, my bad!!! Eg må visst begynna å sjå kva eg skriv!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå