B.E.E. Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Er det noen som har/ kan legge ut bilder fra banekjøringen på reve på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 http://www.grombil.com/Treffbilder/Bild ... /index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Er det noen som har/ kan legge ut bilder fra banekjøringen på reve på søndag? Var det du som kjørte en fin e36 328 coupe med momo felger? Du hadde bilen din inne hos OS bildeler noen dager i forkant av treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Her finner du noen flere bilder fra treffet: http://www.autogalleriet.net/cargallery/reve260306/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Denne du mener Grombil? Pen i så fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Stemmer det, dette er min bil ja. Stemmer også at jeg hadde bilen hos OS noen dager før treffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Jeg hadde tenkt jeg skulle prøve å få tak på deg... Kunne det vært interesangt for deg å få bilen presantert på Grombil.com? Jeg vet ikke hvor du bor, men om du ikke har noen bilder kunne vi kansje tatt noen? Bare et forslag. Likte bilen din godt og kunne godt hatt den med på siden... Du kan eventuelt maile meg på: postmaster@grombil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå